Anonym skriver:
Tak.
Ja vil ikke sætte forhåbningerne for meget op, tror bare mit ønske om tvillinger, spøger meget lige nu, og har svært ved at tackle, at det er så stort et ønske. En graviditet i sig selv er svær, men at få ønsket om tvillinger opfyldt føler jeg nærmest er umuligt, og det her bliver min eneste chance, er også så bange for at jeg skal blive en smule skuffet hvis der ikke er 2, når jeg bliver gravid, vil være lykkelig for en, er slet ikke det. Men ønsket sidder så dybt, at jeg bare ønsker at få så gode chancer som muligt, og må lade skæbnen om resten 
Kan sagtens sætte mig ind i dine følelser og dit ønske om tvillinger. Håber helt sikkert også for dig, at du får dit ønske opfyldt
Jeg håber, du får en rigtig god modtagelse på klinikken og at I samme for planlagt et godt behandlingsforløb for dig
I første omgang handler det om at nå målet; At stå med en positiv graviditetstest. Skulle det vise sig, at du er gravid med en lille fin baby, er det ingen skam, hvis du i første omgang føler dig skuffet, netop fordi dit ønske om tvillinger er så stort. Men den følelse, skal nok ligge sig og følelserne for den lille i maven vil vokse og du vil elske og holde utroligt meget af den ene lille baby
Ønsker dig alt det bedste og hold os endelig opdateret herinde 
Anmeld