Man kan svare anonymt
Vi har et kæmpe ønske om tvillinger, og vi er igang med behandling, vi er begge blevet udredt, og viser sig jeg ikke får ÆL pga pco.
Jeg har altid ønsket mange børn, og tvillinger, er der et stort ønske om. Synes mange tvillinger dukker op for tiden, gravide, fødsler og små tvillinger i klapvogn.
Vi skal til samtale, om hvordan hormonbehandlingen præcis skal foregå, hvilken medicin, vi ved dog det bliver via insemination.
Nogle der ved om man kan snakke for sin sag om tvillinger, de nævnte det selv sidst vi var der, og mulighed for reduktion hvis der blev flere end 2 (min krop ville ikke kunne klare en trillinge eller firlinge graviditet) vi er 200% klar til reduktion, og ved risikoen er lille for trillinger.
Hvad kan vi gøre? Andre i samme båd eller som har snakket med dem om det store ønske, frygter at blive set ned på. Ønsket er bare så stor, og vi er parate til at øge alle chancer, der er, i håbet om at få ønsket opfyldt.
Og behøver ikke folks negative meninger, om vores ønske, er svært og ømfindigt nok i forvejen
Anmeld