Jeg er simpelthen grædefærdig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Laulund87 skriver:

Og så vred på OUH

Vi prøver jo at få et barn mere og har aldrig været bange for at vi skulle få et barn med samme sygdom som Marias. (Hun har en meget sjælden sygdom hvor spiserøret endte blindt i maven)

Vi har altid fået at vide at der slet ikke var risiko for at eventuelle søskende skulle have samme sygdom!

Men nu hører jeg fra en kvinde hvis barn fejler det samme at hun har fået taget blodprøver som et sendt til USA fordi det kan have noget med generne at gøre..

Jeg ved da ikke hvad jeg skal tænke og hvorfor får vi at vide at vi skal være helt rolige?? Ved ikke om jeg kan gå det igennem igen.. Flere måneders indlæggelse og en masse operationer..

Knus og tanker til dig, søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Laulund87

PT skriver:

Knus og tanker til dig, søde

Anmeld

2. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Laulund87 skriver:

Jeg har hørt det her til aften og de har mig i røret i morgen! Måske meget godt jeg har natten til at falde til ro for jeg er virkelig i oprør lige nu

Jeg krydser fingre for, at du her til morgen får et svar du føler du kan bruge til noget.

Anmeld

2. maj 2013

Muffinmus

At det kan have med gener at gøre er ikke det samme som at det er der det går galt.
Og når lægerne umiddelbart har meldt ud at chancerne for at det sker igen, så ville jeg i dette tilfælde vælge at tro på dem. At de ved hvor mange børn der fødes med den sygdom og hvor mange søskende der er født med den. Og de tal er nok meget meget lave.
Så selv om du er grædefærdig, så ville jeg tro på det bedste.

Anmeld

4. maj 2013

4xGreve

Laulund87 skriver:

Hvorfor kan de for fanden ikke bare informere ordentligt eller tie stille

Ja det er godt nok også planen!

Helt enig! 

Alt det der fejl info. Gør mere ondt end godt! 

Anmeld

4. maj 2013

Laulund87

4xGreve skriver:

Helt enig! 

Alt det der fejl info. Gør mere ondt end godt! 

Nemlig! Jeg har ikke "turde" ringe til OUH endnu

Det er nok en blanding af at være bange for svaret og at jeg er for vred til at kunne snakke ordentligt med dem.. Min læge vidste ikke noget om det, andet end at jeg vil blive fulgt mere og blive skannet oftere når/hvis jeg bliver gravid igen.

Anmeld

4. maj 2013

Muffin_girl

Ej hvor er jeg ked af det søde ... 

Jeg tænker på jer..

OG syntes du skal ringe til hospitalet og få HELT styr på det ..! 
Så du er fri for at bekymre dig.. Og forklare situationen ..

Anmeld

4. maj 2013

4xGreve

Laulund87 skriver:

Nemlig! Jeg har ikke "turde" ringe til OUH endnu

Det er nok en blanding af at være bange for svaret og at jeg er for vred til at kunne snakke ordentligt med dem.. Min læge vidste ikke noget om det, andet end at jeg vil blive fulgt mere og blive skannet oftere når/hvis jeg bliver gravid igen.

Kan så godt forstå dig man vil så gerne have noglemsvar men frygter dem! Og syntes også de rammer et ret så ømt punkt så forståeligt at du reger med vred, sorg osv. 

Men tror det bedste du kan gøre for dig selv er at få samlet mod og få ringet 

Og det er guld at blive fulgt så tæt 

Anmeld

4. maj 2013

Laulund87

4xGreve skriver:

Kan så godt forstå dig man vil så gerne have noglemsvar men frygter dem! Og syntes også de rammer et ret så ømt punkt så forståeligt at du reger med vred, sorg osv. 

Men tror det bedste du kan gøre for dig selv er at få samlet mod og få ringet 

Og det er guld at blive fulgt så tæt 

Tak det er rart med forståelse!

Jeg skal helt sikkert også have ringet, gør det på mandag..

Anmeld

4. maj 2013

Laulund87

AalborgPigen skriver:

Ej hvor er jeg ked af det søde ... 

Jeg tænker på jer..

OG syntes du skal ringe til hospitalet og få HELT styr på det ..! 
Så du er fri for at bekymre dig.. Og forklare situationen ..

Jeg ringer til dem på mandag, så må vi se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.