Jeg er simpelthen grædefærdig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Pägen

Laulund87 skriver:

Tak søde du

Ej jeg er ked af de giver så falske forhåbninger Tænk hvis jeg skulle være indlagt i Odense 3 måneder igen, det ville være skide synd for Maria Ved godt det er at male fanden på væggen for det er jo ikke sikkert, men det ville dæle have været rart at vide at risikoen er der!

Ja det kan jeg virkelig godt forstå! Det er total uretfærdigt og i det hele taget utrolig tarveligt, overfor jer, det de har gang i..!

Hvordan har du fundet ud af at de har fået at vide der er stor risiko?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

MyLove E

1. maj 2013

nielsen80

Laulund87 skriver:

Og så vred på OUH

Vi prøver jo at få et barn mere og har aldrig været bange for at vi skulle få et barn med samme sygdom som Marias. (Hun har en meget sjælden sygdom hvor spiserøret endte blindt i maven)

Vi har altid fået at vide at der slet ikke var risiko for at eventuelle søskende skulle have samme sygdom!

Men nu hører jeg fra en kvinde hvis barn fejler det samme at hun har fået taget blodprøver som et sendt til USA fordi det kan have noget med generne at gøre..

Jeg ved da ikke hvad jeg skal tænke og hvorfor får vi at vide at vi skal være helt rolige?? Ved ikke om jeg kan gå det igennem igen.. Flere måneders indlæggelse og en masse operationer..

Lyder utrolig....ja inkompetent.

Tænker der måske er nogle bagvedliggende årsager som I ikke kender til, der er årsag til, at I har fået så modsatrettet beskeder. Uanset hvad skal du da forlange et nyt møde og få klarlagt om der er nogen risiko.

Puha - sikke en skræk at gå med håber I får klar besked snart og at der ingen risiko for jer er.

Anmeld

1. maj 2013

Laulund87

Pägen skriver:

Ja det kan jeg virkelig godt forstå! Det er total uretfærdigt og i det hele taget utrolig tarveligt, overfor jer, det de har gang i..!

Hvordan har du fundet ud af at de har fået at vide der er stor risiko?

Jeg er kommet i kontakt med en hvis barn fejler det samme. Hendes datter er 7 måneder og de har allerede fået sendt blodprøver til USA så de ved hvad de skal forvente hvis de vil have flere børn. Vi har aldrig hørt noget om sådan noget!

Anmeld

1. maj 2013

4xGreve

sender dig lige et kæmpe  

det er barsk når man får forskellige infomationer! 

Vi fik også atvide på skejby at chancen for at føde for tidlugt igen var meget lille men da jeg så blev gravid med nr. 2 fik jeg på randers noget helt andet at vide og skulle igennem utrolige mange ting for at forbygge dette 

Men hvis jeg var dig vil jeg prøve at fp en samtale med den læge for at finde ud af hvad de ærlige chancer er! Fortæl hvad du har hørt!

Anmeld

1. maj 2013

Pägen

Laulund87 skriver:

Jeg er kommet i kontakt med en hvis barn fejler det samme. Hendes datter er 7 måneder og de har allerede fået sendt blodprøver til USA så de ved hvad de skal forvente hvis de vil have flere børn. Vi har aldrig hørt noget om sådan noget!

Hmm.. Ej det er sgu tarveligt.. Har du ikke ringet til OUH og bedt om et fyldestgørende svar på hvorfor de siger det ene til jer og det andet til andre?

Anmeld

1. maj 2013

tweety2060

Bank i bordet og kræv at I få at vide hvorfor de ikke mener I skal sendes videre til eksperten i USA, når der er andre der tilbydes dette. Det er muligt at der ligger meget mere i den anden familie, men spørg!!!
Pøj pøj

Anmeld

1. maj 2013

Laulund87

nielsen80 skriver:

Lyder utrolig....ja inkompetent.

Tænker der måske er nogle bagvedliggende årsager som I ikke kender til, der er årsag til, at I har fået så modsatrettet beskeder. Uanset hvad skal du da forlange et nyt møde og få klarlagt om der er nogen risiko.

Puha - sikke en skræk at gå med håber I får klar besked snart og at der ingen risiko for jer er.

Vores historier er helt ens så det giver ikke mening, men ja det må være planen.. Synes også det er skræmmende vi har prøvet længe at få et barn mere uden at kende den risiko

Anmeld

1. maj 2013

Laulund87

4xGreve skriver:

sender dig lige et kæmpe  

det er barsk når man får forskellige infomationer! 

Vi fik også atvide på skejby at chancen for at føde for tidlugt igen var meget lille men da jeg så blev gravid med nr. 2 fik jeg på randers noget helt andet at vide og skulle igennem utrolige mange ting for at forbygge dette 

Men hvis jeg var dig vil jeg prøve at fp en samtale med den læge for at finde ud af hvad de ærlige chancer er! Fortæl hvad du har hørt!

Hvorfor kan de for fanden ikke bare informere ordentligt eller tie stille

Ja det er godt nok også planen!

Anmeld

1. maj 2013

Laulund87

Pägen skriver:

Hmm.. Ej det er sgu tarveligt.. Har du ikke ringet til OUH og bedt om et fyldestgørende svar på hvorfor de siger det ene til jer og det andet til andre?

Jeg har hørt det her til aften og de har mig i røret i morgen! Måske meget godt jeg har natten til at falde til ro for jeg er virkelig i oprør lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.