ano14316 skriver:
Jeg vil bare lige sige at "The Body Shop" er bestemt ikke parfume og paraben frit, tværtimod er der parabener i rigtig rigtig mange af deres produkter. Og store mængder parafume.. det er jo det man kan dufte i deres produkter.
Tilgengæld gør de rigtig meget for vores klode. Men det handler ikke om kemien i deres produkter. Men desværre en udbredt misforståelse.
Til TS, hvis du vil være sikker, så brug produkter der reklamere med 100% parafume og parabene fri.
Det kan være
Clinic
Nilens jord
noget Origins, men her skal du tjekke deklerationen, for de bruger enkelte (indtilvidere uskadelige) parabener i nogen af deres produkter.
Dennis Knudsen
Matas striber med grå låg
Clarins mener jeg også er 100% fri..
Så du ka sagtens finde noget uden.. og alm. sæbe og sådan der bruger vi neutral og sanex zero, änglamarks produkter.
knus
Jeg skriver en øko-maske UDEN parfume og parabener, evt fra The Body Shop. Jeg skriver ikke, at The Body Shop udelukkende har produkter uden parfume og parabener, men at hun evt. kunne prøve at kigge om de havde noget hun kunne bruge.
Desuden så er det kun få produkter fra Clinique som er 100 % parfume og parabene fri. Alt mit make-up er fra det mærke, og kunne ikke bruge det hele hvis jeg ville undgå de to ting da jeg var gravid. Men det er korrekt at de har enkelte produkter som kan bruges hvis man ønsker noget uden parfume og parabener - og de laver nok flere og flere som tiden går.
Anmeld