Anonym skriver:
Da jeg selvfølgelig er glad for at være gravid. Og glæder mig og er halvvejs. Men jeg savner virkelig og kunne gøre noget sådan rigtig for mig selv. Har mega udgroning, ser forfærdelig ud, jeg er helt bleg og plejer og være lækker solbrun, har fået utrolig meget uren hud men ved ikke om jeg må bruge de masker fra Matas og kan heller ikke finde noget om jeg ikke må. Men har ikke gjort det for en sikkerheds skyld. Men jeg glæder mig utrolig meget til han kommer ud så jeg kan begynde og gøre en masse for mig selv igen.
Puha kan så inderligt godt følge dig!
Jeg er også typen der går rigtig meget op i mig selv, går i solarie flere gange om ugen, bruger cremer og farver hår..
Da jeg var gravid havde jeg rigtig svært ved at nyde den, fordi jeg følte mig så dårligt tilpas! Jeg hadede det jeg så i spejlet, så jeg tænkte "hvis jeg skal nyde en 9 måneder lang graviditet, må jeg sgu gøre hvad der skal til".
Jeg gik i solarie 1-2 gange om ugen, 10 minutter ad gangen, jeg lagde bare et tykt håndklæde over maven.
Jeg gik med mascara og brugte parfume hvis jeg skulle ud.
Brugte også ansigst masker og hårkure.
Min datter er fuldkommen sund og rask og hverken læger eller noget har kommenteret på min graviditet. Jeg havde mine små laster, men jeg hverken drak eller røg og jeg passede godt på min krop ved at droppe sukker og gå nogle ture...
Synes du skal gøre hvad DU har lyst til og ikke lytte til hvad andre siger.. Hvis du ikke har det godt med dig selv, er 9 måneder fandeme længe. Og jeg synes sgu det er vigtigt at man har det godt, om så det er ved at gå i sol eller ryge en smøg om dagen, ALT MED MÅDE
Håber det gav mening det hele hehe...
Anmeld