Fenja09 skriver:
Kan du ikke købe en øko-maske som ikke er fyldt med parfume og parabener? Prøv evt. The Body Shop. Man må godt få sol når man er gravid, så nyd bare sommeren når den kommer - bare sørg for at drik rigeligt med koldt vand og lad være med at stege i solen i flere timer.
Jeg følte mig rigtig godt tilpas da jeg var gravid og havde det skønt - det var da min datter kom ud, at jeg ikke havde tid til at være mig selv. Der gik faktisk længe før jeg begyndte at gøre noget ud af mig selv og fik overskuddet til. Så prøv at se om du ikke kan nyde din graviditet ( hvis du ikke har nogle fysiske gener) og læg forfængeligheden til side. Er sikker på at du ser skøn ud med din babyhule
/Fenja 
Jeg vil bare lige sige at "The Body Shop" er bestemt ikke parfume og paraben frit, tværtimod er der parabener i rigtig rigtig mange af deres produkter. Og store mængder parafume.. det er jo det man kan dufte i deres produkter.
Tilgengæld gør de rigtig meget for vores klode. Men det handler ikke om kemien i deres produkter. Men desværre en udbredt misforståelse.
Til TS, hvis du vil være sikker, så brug produkter der reklamere med 100% parafume og parabene fri.
Det kan være
Clinic
Nilens jord
noget Origins, men her skal du tjekke deklerationen, for de bruger enkelte (indtilvidere uskadelige) parabener i nogen af deres produkter.
Dennis Knudsen
Matas striber med grå låg
Clarins mener jeg også er 100% fri..
Så du ka sagtens finde noget uden.. og alm. sæbe og sådan der bruger vi neutral og sanex zero, änglamarks produkter.
knus
Anmeld