Jeg burde ikke brokke mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

LR85

Anonym skriver:

Da jeg selvfølgelig er glad for at være gravid. Og glæder mig og er halvvejs. Men jeg savner virkelig og kunne gøre noget sådan rigtig for mig selv. Har mega udgroning, ser forfærdelig ud, jeg er helt bleg og plejer og være lækker solbrun, har fået utrolig meget uren hud men ved ikke om jeg må bruge de masker fra Matas og kan heller ikke finde noget om jeg ikke må. Men har ikke gjort det for en sikkerheds skyld. Men jeg glæder mig utrolig meget til han kommer ud så jeg kan begynde og gøre en masse for mig selv igen.

Barber dig. Og ja, det kan man godt.

tag i solarie/brug selvbruner. Det skader ikke baby

og selvfølgelig må du bruge ansigtsmasker, rensecremer og lign. Du kan jo bare tage nogen som er miljømærket eller astma-allergi mærket. 

Så et dine problemer løst. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

ano14316

Fenja09 skriver:

Kan du ikke købe en øko-maske som ikke er fyldt med parfume og parabener? Prøv evt. The Body Shop. Man må godt få sol når man er gravid, så nyd bare sommeren når den kommer - bare sørg for at drik rigeligt med koldt vand og lad være med at stege i solen i flere timer.

Jeg følte mig rigtig godt tilpas da jeg var gravid og havde det skønt - det var da min datter kom ud, at jeg ikke havde tid til at være mig selv. Der gik faktisk længe før jeg begyndte at gøre noget ud af mig selv og fik overskuddet til. Så prøv at se om du ikke kan nyde din graviditet ( hvis du ikke har nogle fysiske gener) og læg forfængeligheden til side. Er sikker på at du ser skøn ud med din babyhule  

/Fenja

Jeg vil bare lige sige at "The Body Shop" er bestemt ikke parfume og paraben frit, tværtimod er der parabener i rigtig rigtig mange af deres produkter. Og store mængder parafume.. det er jo det man kan dufte i deres produkter. 

Tilgengæld gør de rigtig meget for vores klode. Men det handler ikke om kemien i deres produkter. Men desværre en udbredt misforståelse.

Til TS, hvis du vil være sikker, så brug produkter der reklamere med 100% parafume og parabene fri.

Det kan være 

Clinic
Nilens jord
noget Origins, men her skal du tjekke deklerationen, for de bruger enkelte (indtilvidere uskadelige) parabener i nogen af deres produkter.
Dennis Knudsen
Matas striber med grå låg

Clarins mener jeg også er 100% fri..

Så du ka sagtens finde noget uden.. og alm. sæbe og sådan der bruger vi neutral og sanex zero, änglamarks produkter.

knus

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Barber dig. Og ja, det kan man godt.

tag i solarie/brug selvbruner. Det skader ikke baby

og selvfølgelig må du bruge ansigtsmasker, rensecremer og lign. Du kan jo bare tage nogen som er miljømærket eller astma-allergi mærket. 

Så et dine problemer løst. 

Barber mig?
Med udgroning mener jeg min hårfarve
Men ja må lige tjekke om de ikke er svanemærket osv.
Har faktisk hele tiden fået af vide at det kunne skade baby med selvbruner eller solaire.

Anmeld

1. maj 2013

LR85

Anonym skriver:

Barber mig?
Med udgroning mener jeg min hårfarve
Men ja må lige tjekke om de ikke er svanemærket osv.
Har faktisk hele tiden fået af vide at det kunne skade baby med selvbruner eller solaire.

Sorry. Troede du mente udgroning af hår, under arme, intim mm. 

Det med hårfarven er jo nok noget man må leve med. Men de andre ting kan du jo godt forkæle dig med. 

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg vil bare lige sige at "The Body Shop" er bestemt ikke parfume og paraben frit, tværtimod er der parabener i rigtig rigtig mange af deres produkter. Og store mængder parafume.. det er jo det man kan dufte i deres produkter. 

Tilgengæld gør de rigtig meget for vores klode. Men det handler ikke om kemien i deres produkter. Men desværre en udbredt misforståelse.

Til TS, hvis du vil være sikker, så brug produkter der reklamere med 100% parafume og parabene fri.

Det kan være 

Clinic
Nilens jord
noget Origins, men her skal du tjekke deklerationen, for de bruger enkelte (indtilvidere uskadelige) parabener i nogen af deres produkter.
Dennis Knudsen
Matas striber med grå låg

Clarins mener jeg også er 100% fri..

Så du ka sagtens finde noget uden.. og alm. sæbe og sådan der bruger vi neutral og sanex zero, änglamarks produkter.

knus

Fedt hvis der ikke er noget i Matas striber med grå låg for det er dem jeg har

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Sorry. Troede du mente udgroning af hår, under arme, intim mm. 

Det med hårfarven er jo nok noget man må leve med. Men de andre ting kan du jo godt forkæle dig med. 

Så også lige da jeg læste mit eget igen at den kan forståes på to måder.
Men ja hårfarven må vente men i det mindste kan jeg se lyst på det, at mit hår får fred og bliver 100 procent sundt igen, og muligvis langt men lyder dejligt jeg godt kan gøre de andre ting.

Anmeld

1. maj 2013

ano14316

Anonym skriver:

Fedt hvis der ikke er noget i Matas striber med grå låg for det er dem jeg har

Det skulle der bestemt ikke være.. 

Men man kan jo altid lige tjekke deklerationen en ekstra gang.. parabener hedder noget med paraben. Og parafume kan man jo som regel dufte sig til.. 

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det skulle der bestemt ikke være.. 

Men man kan jo altid lige tjekke deklerationen en ekstra gang.. parabener hedder noget med paraben. Og parafume kan man jo som regel dufte sig til.. 

Jeg kan ihvertfald ikke læse mig til noget.

Anmeld

2. maj 2013

bonanza

Hej. Der er nogle frisører der har øko hårfarve så det kunne måske være en mulighed?

Anmeld

2. maj 2013

Fenja09

gokkelok skriver:

Nu skal man altså lige huske, at økologisk ikke betyder, at man ikke kan få allergi. Det er ofte lige så allergifremkaldende som produkter med kunstig parfume i

Nu skrev jeg en øko-maske uden parfume og parabener - og det er vel noget af det man vil undgå når man er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.