nielsen80 skriver:
Føler mig faktisk lidt som en huleboer efterhånden, men tænker bare, at hvis det bare er en periode, så stopper det vel igen. Det føltes nok bare som meget og hårdt, da jeg selvfølgelig ikke var afsted inden denne periode heller, da hun jo blev ammet, og derfor kunne jeg ikke være langt væk.
Hold op hvor dejligt med natflasken, her kæmper vi stadig. Men vi når i mål, det er jeg sikker på

Ja man kommer let til at sidde derhjemme som en fange altså.... Og tror også man måske mange gange er dårlig til at komme ud, fordi man føler dårlig samvittighed overfor både barnet og faren, selvom man måske nok ville få mere overskud og energi af lige at komme ud et par timer...
Her tror jeg egentlig godt far kunne overtage putningen, hvis vi kæmpede lidt med det, men det er jo bare så meget nemmere at jeg gør det så der ikke kommer problemer... det samme om natten, hvis kæresten går ind til ham bliver han ved med at græde, mens jeg kan få ham til at stoppe næsten med det samme.. og egentlig burde han jo lære at far også dur, men om natten når man er træt, er det bare fristende med den nemme løsning jo....
Selvfølgelig når I i mål
Det kommer lige pludselig... Jeg troede også det ville blive en lang og sej kamp, men det tog to nætter på hhv 30 og 15 minutter, så var han vænnet af med flasken 
Anmeld