Hej Piger
Vi har den sidste 1,5 måned kæmpet med, at vores datter græder voldsomt og ulykkeligt, når far skal putte. Dette har resulterede i, at det har været mig der har stået for det( vi prøver dog med et par dages mellemrum, at far gør det - ender altid i vild gråd)
Det har ikke været et problem før, og far er med indeover putteritualet - det er oftest ham der giver nattøj på, vasker hende m.m - det er først når lyset er slukket, og hun skal falde til ro, at problemet kommer. Skal siges min datter ellers er meget glad for sin far.
Vi har op til flere gange prøvet, jeg ikke var der under spisning eller noget, da vi så troede, at hun stiltiende ville accepeter, at far stod for alt, når nu mor ikke var der. Det virkede IKKE, og far var nødt til at ringe efter mig.
Jeg har en pigeaften, jeg meget gerne vil til om 2 uger hos nogle tøser som bor 2 timers kørsel fra os. Jeg har ikke været ude som sådan siden fødsel, og glæder mig virkelig til en aften ude..MEN nu ved jeg ikke om jeg kan, vil jo ikke have hun græder sig selv i søvne
Har fået rådet, at hun så bare må græde af min SP, da hun " jo ikke bliver passet af en fremmed men hendes far". Jeg ville dog lige høre, om der var andre der havde nogen erfaring på området - evt en metode vi kunne prøve for at få far på banen med putning igen.
Anmeld