Hvad tænker i på lige......nu:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2009

Cris

Rosa skriver:

Hvad det mon koster at spise på Nappa ved banegårdspladsen - en Californisk restaurant vi evt. kunne prøve inden vi går i biffen i aften... Jeg googler den lige...

Jeg har spist flere gange der, for vi boede på hotellet sidste år, da vi kom tilbage til Kph til ferie fra udstationering. Det var ikke voldsomt dyrt, synes jeg, priserne passer i gennemsnittet (københavnske restauranter) og maden var også ok. Hyg jer!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Ox.

Valle81 skriver:

Jeg sidder og tænker på, hvor meget jeg glæder mig til at få hægt mørklægningsgardiner op i soveværelset og på børneværelset i aften:0)

Så kunne der være mulighed for at der ikke bliver så sindsygt varmt til om aftenen, og vi kan falde i søvn om aftenen og at børnene ikke vågner kl 5 min i bar arm i weekendene:0)

Jeg sidder og tænker på hvornår min prinsesse melder hendes ankomst, og hvad jeg skal tage på på arbejde i morgen for at det hagler mindst muligt ned af mig -GG-

Anmeld

30. juni 2009

Hunhesten

Jeg tænker på om det mon snart holder op med at regne, der kommer gæster til grillning lige om lidt...

Lokal byge min bare

Anmeld

30. juni 2009

Fiona78

Tænker på hvad jobcenter siger til den udtalelse min reumatolog kom med i dag som går stik imod alt det de siger og mener om min arbejdssituation...

Og så tænker jeg faktisk også på hvordan det går med Caroline86 efter hun fortalte den anden dag at hendes sygdom er vent tilbage

Anmeld

30. juni 2009

MaleneG

Fiona78 skriver:

Tænker på hvad jobcenter siger til den udtalelse min reumatolog kom med i dag som går stik imod alt det de siger og mener om min arbejdssituation...

Og så tænker jeg faktisk også på hvordan det går med Caroline86 efter hun fortalte den anden dag at hendes sygdom er vent tilbage

Du kan under hendes debat under et umuligt valg, se hendes nye opdatering for i dag

Anmeld

30. juni 2009

Fiona78

MaleneG skriver:

Du kan under hendes debat under et umuligt valg, se hendes nye opdatering for i dag

Takker Malene

Anmeld

30. juni 2009

BubbieBear

-Jeg tænker på at jeg har haft en kanon hyggelig eftermiddag sammen med min søster og hendes nye kæreste.
-Jeg fik ros på 2 dagen i min praktik.
- At jeg rigtig skal hygge om mig selv i aften med bodyscrub og hårmaske
- uge 30 hvor jeg skal på camping med min fantastiske svigerfamilie

Anmeld

30. juni 2009

Guldet

Sidder at tænker at vejret er så lumret.. og at haven godt kunne trænge til lidt vand..! Tænker over at jeg skal starte på min suppe kur..

Anmeld

30. juni 2009

missKat

- at jeg egentlig er ved at være sulten
- om jeg skal købe den FEDE spencer jeg så på nettet i går
- og om svaret fra lægen i dag (at jeg alligevel har ÆL), betyder at vi har ramt plet denne måned???!!!

Anmeld

30. juni 2009

silden85

sidder og tænker på at det har været en meget stresse dag, fordi jeg skulle til svendeprøve, og tænker på at jeg fik 10 har haft en rigtigt hyggelig dag/ aften med min kæreste og min søster og hendes kæreste,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.