Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver:Hvad det mon koster at spise på Nappa ved banegårdspladsen - en Californisk restaurant vi evt. kunne prøve inden vi går i biffen i aften... Jeg googler den lige...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Jeg sidder og tænker på, hvor meget jeg glæder mig til at få hægt mørklægningsgardiner op i soveværelset og på børneværelset i aften:0)Så kunne der være mulighed for at der ikke bliver så sindsygt varmt til om aftenen, og vi kan falde i søvn om aftenen og at børnene ikke vågner kl 5 min i bar arm i weekendene:0)
Jeg sidder og tænker på, hvor meget jeg glæder mig til at få hægt mørklægningsgardiner op i soveværelset og på børneværelset i aften:0)Så kunne der være mulighed for at der ikke bliver så sindsygt varmt til om aftenen, og vi kan falde i søvn om aftenen og at børnene ikke vågner kl 5 min i bar arm i weekendene:0)
Fiona78 skriver:Tænker på hvad jobcenter siger til den udtalelse min reumatolog kom med i dag som går stik imod alt det de siger og mener om min arbejdssituation...Og så tænker jeg faktisk også på hvordan det går med Caroline86 efter hun fortalte den anden dag at hendes sygdom er vent tilbage
MaleneG skriver:Du kan under hendes debat under et umuligt valg, se hendes nye opdatering for i dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128