Hvad tænker i på lige......nu:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
36 svar
0 synes godt om
30. juni 2009

Valle81

Jeg sidder og tænker på, hvor meget jeg glæder mig til at få hægt mørklægningsgardiner op i soveværelset og på børneværelset i aften:0)

Så kunne der være mulighed for at der ikke bliver så sindsygt varmt til om aftenen, og vi kan falde i søvn om aftenen og at børnene ikke vågner kl 5 min i bar arm i weekendene:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

MaleneG

Valle81 skriver:

Jeg sidder og tænker på, hvor meget jeg glæder mig til at få hægt mørklægningsgardiner op i soveværelset og på børneværelset i aften:0)

Så kunne der være mulighed for at der ikke bliver så sindsygt varmt til om aftenen, og vi kan falde i søvn om aftenen og at børnene ikke vågner kl 5 min i bar arm i weekendene:0)

Lige nu tænker jeg på min NF scanning her kl . 14,30 som jeg glæder mig helt afsindigt meget til..
Men det er godt nok svært at skulle fylde blæren op, når man hele tiden er ved at tisse i bukserne af bare spænding

Anmeld

30. juni 2009

CarinaSB

Sidder og kigger på vasketøjet .. og tænker hvis jeg nu kigger længe nok på det om det så ordner sig selv

Må nok heller selv ordne det

Anmeld

30. juni 2009

MaleneG

CarinaSD skriver:

Sidder og kigger på vasketøjet .. og tænker hvis jeg nu kigger længe nok på det om det så ordner sig selv

Må nok heller selv ordne det

Mhh kender godt den metode..
Det virker bare aldrig

Anmeld

30. juni 2009

Moar'en

tænker på om jeg ikke burde være lidt aktiv herhjemme.

Anmeld

30. juni 2009

Lone Jakobsen

tænker på om mine plukveer bliver til rigtige veer...måske i aften

Anmeld

30. juni 2009

Harfeletten

Tænker over om jeg skulle åbne de rodekuverter som kom ind af døren igår .. Har lagt dem UNDER stakken af reklamer, i håb om at de forsvandt hen over natten, men nej nej, de er der sgu stadig ! 
Hvor der er indtægter, er der vel også udgifter ..

Anmeld

30. juni 2009

Lise

Tænker på hvad jeg laver på Baby.dk når jeg er på arbejde, og har masser at lave....

Anmeld

30. juni 2009

BellaT

Tænker irriteret på at jeg glemte min mobil i legestuen.. Nu går der 3-4 timer før jeg kan se den igen....

Anmeld

30. juni 2009

Bastian

Jeg tænker, at jeg er dødtræt. Jeg har været oppe siden 5 sammen med min datter. Hun skulle have foretaget en EEG, og hun skulle være godt træt til undersøgelsen, så jeg har også skulle holde hende beskæftiget, så hun ikke faldt i søvn. Hun sover til middag nu, så jeg tænker også at jeg burde lægge mig ned og lukke øjnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.