Hvad tænker i på lige......nu:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Om klokken ikke snart er 15.30 så jeg kan få fyraften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Diana...

Jeg sidder og tænker på hvad jeg skal lave af grill mad i aften da jeg får gæster så hvis nogen har nogen forslag så kom endelig med dem.

Og så tænker jeg på at jeg håber vejret holder så vi kan grille ellers må vi jo bare sidde inde 

Anmeld

30. juni 2009

AnneKH

Hehe.. tænker også på, hvad jeg laver på Baby.dk i arbejdstiden.. og overvejer, om de der hormonture måske snart tager lidt af!! Fik næsten tårer i øjenene over  Nutche som håber på rigtige veer... nu må det da snart være nok med alt det flæberi!  

Anmeld

30. juni 2009

Disney79

Jeg sidder og tænker på om det ikke snart er ondsag torsdag og fredag
Imorgen skal vi til samtale i min datters Børnehave, Torsdag skal jeg til jordmoder fredag skal jeg 3d/4d scannes  

Også overvejer jeg kraftigt at gå op i mit soveværelse og gøre klar til min nye seng kommer hjem

Anmeld

30. juni 2009

MetteT

Jeg sidder og tænker på at jeg ska ud til Diana og Claus og grille i aften... Tror det blir hyggeligt....

Håber også vejret holder, det ser godt nok mørkt ud her...  

Anmeld

30. juni 2009

TbCp

Lige nu sidder jeg og tænker på hvordan jeg skal indrette dagplejeværelset inden ungerne starter d. 1/8.
Hvad der skal købes ind til det og hvor meget jeg glæder mig til at passe 4 dejlige børn.

Anmeld

30. juni 2009

LotteGabriella

Valle81 skriver:

Jeg sidder og tænker på, hvor meget jeg glæder mig til at få hægt mørklægningsgardiner op i soveværelset og på børneværelset i aften:0)

Så kunne der være mulighed for at der ikke bliver så sindsygt varmt til om aftenen, og vi kan falde i søvn om aftenen og at børnene ikke vågner kl 5 min i bar arm i weekendene:0)

Lige nu tænker jeg på, at vi snart skal kører på ferie, yihaaaaaaaaaaaa og om vi mon husker det hele

Anmeld

30. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvad det mon koster at spise på Nappa ved banegårdspladsen - en Californisk restaurant vi evt. kunne prøve inden vi går i biffen i aften... Jeg googler den lige...

Anmeld

30. juni 2009

LauraLW

Jeg tænker at min hovedpine snart gerne må gå væk, og at det er dejligt at være hjemme igen efter en lang dag på arbeje...

Anmeld

30. juni 2009

Miamaja

Valle81 skriver:

Jeg sidder og tænker på, hvor meget jeg glæder mig til at få hægt mørklægningsgardiner op i soveværelset og på børneværelset i aften:0)

Så kunne der være mulighed for at der ikke bliver så sindsygt varmt til om aftenen, og vi kan falde i søvn om aftenen og at børnene ikke vågner kl 5 min i bar arm i weekendene:0)

det kan jeg godt forstaa du glaeder dig til. det er et must med smaa born saa de sover bedre

jeg taenker paa at om lidt kommer min veninde med sin baby som jeg skal passe hele formiddagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.