Hæmorider !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Aabye

Lady Marion <3 skriver:

Nu må jeg lige høre , efter et par dage forsvandt smerten ?? Og efter et par uger var den helt væk ??  Blødte den ?

Jep.. Efter et par dage forsvandt smerten.. 14 dage efter var den væk.. Og ja den blødte.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Mega , håber satme den er væk inden

Kan jeg godt forstå .. Det lyder ogs lidt ulækkert .. Hva gør man så med elastikken efterfølgende ..

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha man bruger det åbenbart til meget   det hjælper lidt hvis du kniber inden du hoster

Jeg snakkede med min læge . Hun sagde man gerne måtte tag to panodiler samt en iprofen på 600 mg .. O det har jeg gjort .. Og det gør ikk så ondt mere .. Hvis du altså har rigtigt ondt ..

Det gør altså at jeg lige har været på wc og lave stort hvis det er du ikk kan holde det ud

Anmeld

1. maj 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå .. Det lyder ogs lidt ulækkert .. Hva gør man så med elastikken efterfølgende ..

Den ryger af sammen med hæmoriden , kan du ikke lige skrive en privat besked , fandt lige på noget godt jeg ikke vil dele med hele baby.dk

Anmeld

1. maj 2013

Lady Marion <3

Line - med 2 boblinger skriver:

Jep.. Efter et par dage forsvandt smerten.. 14 dage efter var den væk.. Og ja den blødte.. 

Så er der stadig håb

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Så er der stadig håb

Kan ikk sende dig en privat besked men har sendt dig en ansøgning så du kan sende mig en

Anmeld

1. maj 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Kan ikk sende dig en privat besked men har sendt dig en ansøgning så du kan sende mig en

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.