Hæmorider !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.439 visninger
26 svar
1 synes godt om
30. april 2013

Anonym trådstarter

Nogen der har haft en hæmoride , der gør så ondt man hverken kan sidde eller stå og man kan mærke smerten når man ligger :/ øv !!
Kan ikk engang hoste uden det gør vildt ondt !!!

Nå men var til lægen idag , hun gav mig stikpiller samt noget creme jeg skal bruge 2 gange dagligt , og cremen 2 gange dagligt samt efter afførning ..

Hvor lang tid går der før pillerne virker ??? Har taget dem to gange idag .. Føler jeg er ved at dø :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Mettefpigen

Der vil gå nogle dage eller en uge.... Ved mig gik der ca 6 måneder... Prøvede mange cremer og piller før det virkede...

Anmeld

30. april 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Der vil gå nogle dage eller en uge.... Ved mig gik der ca 6 måneder... Prøvede mange cremer og piller før det virkede...

Øv ! Havde håbet der kun gik et par dage

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Andre der har prøvet det. ?

Anmeld

1. maj 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Andre der har prøvet det. ?

Jeg kæmper på 14 dag med smerter og blødning   Har brugt både piller og creme og jeg er ikke engang gravid .. Øvv

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Jeg kæmper på 14 dag med smerter og blødning   Har brugt både piller og creme og jeg er ikke engang gravid .. Øvv

Øv. 14 dage !! Årh den smerte altså !

Jeg er heller ikk gravid , den er bare kommet ud af det blå !! Arrgh .
Min følelse mindre end igår .. Og der startede jeg op på det .. Men øv ! Kan ikk sove fordi det gør så ondt .. Tør ikk engang gå på wc

Anmeld

1. maj 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Øv. 14 dage !! Årh den smerte altså !

Jeg er heller ikk gravid , den er bare kommet ud af det blå !! Arrgh .
Min følelse mindre end igår .. Og der startede jeg op på det .. Men øv ! Kan ikk sove fordi det gør så ondt .. Tør ikk engang gå på wc

Jeg har ingen haft under mine 3 graviditeter og pludselig sad den der   udenfor og av ,, Jeg cykler jo dagligt 6-8 km og har været nød til at cykle for at hente barn og komme til og fra arbejde ,, Har googlet og googlet efter gode råd , har også prøvet enebærsalve , intet virker .. Sidder den udenfor ?? Gå på apoteket og køb movicol så din afføring bliver lind , for på toilettet skal du , ellers bliver problemet værre ..

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Jeg har ingen haft under mine 3 graviditeter og pludselig sad den der   udenfor og av ,, Jeg cykler jo dagligt 6-8 km og har været nød til at cykle for at hente barn og komme til og fra arbejde ,, Har googlet og googlet efter gode råd , har også prøvet enebærsalve , intet virker .. Sidder den udenfor ?? Gå på apoteket og køb movicol så din afføring bliver lind , for på toilettet skal du , ellers bliver problemet værre ..

Avs , kan du virkelig cykle med den ? Jeg plejer at gå til spinning .. Men det kan jeg bare ikk !!

Min sidder som en ært lidt større end en ært ude og så sidder der ogs en inden i .. Som vidst nok høre sammen .

Var på wc igår .. Men det er godt nok svært når de gør ondt.. Har prøvet de piller der . Fik dem da. Jeg havde fået kejsersnit .. Og de hjalp mig ikk ..

Anmeld

1. maj 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Avs , kan du virkelig cykle med den ? Jeg plejer at gå til spinning .. Men det kan jeg bare ikk !!

Min sidder som en ært lidt større end en ært ude og så sidder der ogs en inden i .. Som vidst nok høre sammen .

Var på wc igår .. Men det er godt nok svært når de gør ondt.. Har prøvet de piller der . Fik dem da. Jeg havde fået kejsersnit .. Og de hjalp mig ikk ..

Min er nogenlunde på samme størrelse  Movicol er pulver du blander op i vand men hvis du ikke har hård mave er det ok ,, Det værste du kan gøre er at presse , så slipper du nemlig ikke af med den   Jeg prøver simpelthen at stå op og træde , det er møgbesværligt , fatter ikke hvad jeg har gjort for at fortjene dette helvede  og fryger at den aldrig går væk

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Min er nogenlunde på samme størrelse  Movicol er pulver du blander op i vand men hvis du ikke har hård mave er det ok ,, Det værste du kan gøre er at presse , så slipper du nemlig ikke af med den   Jeg prøver simpelthen at stå op og træde , det er møgbesværligt , fatter ikke hvad jeg har gjort for at fortjene dette helvede  og fryger at den aldrig går væk

Tror ikk jeg har hård mave .. Det følelse ikk sådan .. Prøver bare at drikke en masse vand . Og vil helst ikk presse ned .. Men tænk sig vidste ikk man brugte numse hullet når man hoster ..

Jeg ved heller ikk hva jeg har fortjent for den her .. Nøj det gør ondt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.