Hæmorider !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Tror ikk jeg har hård mave .. Det følelse ikk sådan .. Prøver bare at drikke en masse vand . Og vil helst ikk presse ned .. Men tænk sig vidste ikk man brugte numse hullet når man hoster ..

Jeg ved heller ikk hva jeg har fortjent for den her .. Nøj det gør ondt !

Ha ha man bruger det åbenbart til meget   det hjælper lidt hvis du kniber inden du hoster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha man bruger det åbenbart til meget   det hjælper lidt hvis du kniber inden du hoster

Ja haha .. Det vidste jeg ik ;D

Tak det vil jeg gøre ;D

Anmeld

1. maj 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Nogen der har haft en hæmoride , der gør så ondt man hverken kan sidde eller stå og man kan mærke smerten når man ligger :/ øv !!
Kan ikk engang hoste uden det gør vildt ondt !!!

Nå men var til lægen idag , hun gav mig stikpiller samt noget creme jeg skal bruge 2 gange dagligt , og cremen 2 gange dagligt samt efter afførning ..

Hvor lang tid går der før pillerne virker ??? Har taget dem to gange idag .. Føler jeg er ved at dø :/

Nu har jeg haft fat i min læge , jeg har fået tid til kirug om 16 dage først   der skal sættes elastik på ..

Anmeld

1. maj 2013

Aabye

Jeg fik en efter jeg havde født.. Fik creme og stikpiller hos lægen og her forsvandt smerten efter 3 dage.. Og jeg synes det var en stor hæmoride jeg havde fået mig..
Tror der gik 14 dage før den var helt væk.. Så her virkede det creme og pillerne der lyn hurtigt

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Nu har jeg haft fat i min læge , jeg har fået tid til kirug om 16 dage først   der skal sættes elastik på ..

Øv altså .. Sådan så den selv falder af ?
Jeg skal ringe til min læge hvis den ik er væk om en uge

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg fik en efter jeg havde født.. Fik creme og stikpiller hos lægen og her forsvandt smerten efter 3 dage.. Og jeg synes det var en stor hæmoride jeg havde fået mig..
Tror der gik 14 dage før den var helt væk.. Så her virkede det creme og pillerne der lyn hurtigt

Dejligt med en go historie ! Jeg er på 2 anden dagen så håber håber at den forsvinder af sig selv ..

Anmeld

1. maj 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Øv altså .. Sådan så den selv falder af ?
Jeg skal ringe til min læge hvis den ik er væk om en uge

Ja så visner den og falder af

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Ja så visner den og falder af

Ej det lyder altså lidt ulækkert

Anmeld

1. maj 2013

Lady Marion <3

Line - med 2 boblinger skriver:

Nu må jeg lige høre , efter et par dage forsvandt smerten ?? Og efter et par uger var den helt væk ??  Blødte den ?

Anmeld

1. maj 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Ej det lyder altså lidt ulækkert

Mega , håber satme den er væk inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.