kh problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

hesøth

Maja84 skriver:

Må jeg spørge hvordan man kommer på e-boks. Venter brev fra kommunen, og intet hørt ang møde på mandag, men fik min sidste mødeindkaldelse for 1.5 mdr siden pr brev, og alt andet er foregået på brev, kan de så pludselig godt sende via e-boks, må indrømme jeg ikke aner hvad det er

DU logger på med nem-id.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Carina:-)

Maja84 skriver:

Må jeg spørge hvordan man kommer på e-boks. Venter brev fra kommunen, og intet hørt ang møde på mandag, men fik min sidste mødeindkaldelse for 1.5 mdr siden pr brev, og alt andet er foregået på brev, kan de så pludselig godt sende via e-boks, må indrømme jeg ikke aner hvad det er

Vi gjorde det igennem vores bank ,så logger på via nemid 

Men jeg ville helt klart ringe til dem,når der er gået så langt tid-for de accepterer ikke at man siger man ikke har modtaget.

Så skynd dig at kontakte dem 

Anmeld

2. maj 2013

Kløver

Vi gjorde det igennem vores bank ,så logger på via nemid 

Men jeg ville helt klart ringe til dem,når der er gået så langt tid-for de accepterer ikke at man siger man ikke har modtaget.

Så skynd dig at kontakte dem 

Tak for hjælp. Ringer også hvis jeg ikke får brev, men er kun 1 uge siden jeg var til møde så ville lige give dem en chance for at sende brevet

Anmeld

2. maj 2013

Carina:-)

Maja84 skriver:

Tak for hjælp. Ringer også hvis jeg ikke får brev, men er kun 1 uge siden jeg var til møde så ville lige give dem en chance for at sende brevet

Nåå ok ,jeg læste det som om du ikke havde hørt/set dem i 1½ mdr.

Anmeld

2. maj 2013

optimistmor

Maja84 skriver:

Postvæsnet ved ikke hvilke breve der kommer til hvem, når det er alm post. Det er jo ikke noteret nogen steder hvem som får hvad

Til TS synes i skal indsende en klage over afgørelsen af at de har trukket i KH og lave notat om sort arbejde. Ret alvorlig anklage, især hvis det er blevet noteret. Og så på skrift, sendt som anbefalet.

hvad jeg har erfaret igennem et tidl job. kommer alle breve gennem et (fotoapparat) det er også gennem dette de kan opkræve hos de for lavt frankerede samt dem der er uden frimærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.