BigHope13 skriver:
jeg synes det fint nok at man tænder på andre mænd og på sine minder, men så skal det også blive ved det.
det farligste man kan gøre er at opsøge problemerne, og hvis du føler at du overvejer at have sex med din ex, så det ikke altid der er så langt fra tanker til handling.
stop legen og tænk på din nuværende kæreste og jeres fremtid sammen istedet for.
det eneste du får ud af din ex kæreste er rent og skær sex, og det får man altså rigeligt af hjemme når man prøver at lave en baby.
jeg ville kontakte exen og fortælle at det aldrig kan blive noget og at han skal holde sig væk.

Jeg stod med mange af de samme tanker, da jeg var 22 og havde kendt kæresten i 3 år (dog ingen eks'er involveret for mit vedkommende). Jeg tror det er ganske normalt.
I dag er jeg rigtig glad for, at jeg lod mine tanker være tanker, og ikke gjorde alvor af dem. Det er den bedste beslutning jeg nogensinde har taget!
Med hensyn til din eks, så burde der ikke være problemer i, at I snakker sammen, MEN:
- du skal kunne lægge dine lyster til ham HELT på hylden!
- han skal respektere, at I snakker sammen som venner og ALDRIG kommer til at have sex igen, da du har fundet manden i dit liv, ham du vil stifte familie med.
- din kæreste skal vide I snakker sammen.
Når du skriver en besked til eks'en så tænk over, hvordan din kæreste ville reagere på at se beskeden. Hvis han ville blive sur eller såret, så er I gået over stregen og skal stoppe med det samme!
Min kæreste snakker stadig jævnligt med en eks, men det er helt fint, for de passer deres venskab ind, så der også er plads til mig, den "nye" kæreste, og de ville aldrig snakke om noget, der gik over mine grænser!