Jeg skriver med min ekskæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

jeg synes det fint nok at man tænder på andre mænd og på sine minder, men så skal det også blive ved det.
det farligste man kan gøre er at opsøge problemerne, og hvis du føler at du overvejer at have sex med din ex, så det ikke altid der er så langt fra tanker til handling.
stop legen og tænk på din nuværende kæreste og jeres fremtid sammen istedet for.
det eneste du får ud af din ex kæreste er rent og skær sex, og det får man altså rigeligt af hjemme når man prøver at lave en baby.

jeg ville kontakte exen og fortælle at det aldrig kan blive noget og at han skal holde sig væk.

Ja ved det også godt .. Som det er nu, skriver vi bare sammen for sjov , og om alt og ingenting ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Det er alt det jeg ikke "må" der kan vække min opmærksomhed .. Jeg elsker min kæreste , og kunne aldrig finde på at være ham utro , men tanken om at være "bundet" (forstå mig ret) , kan virke skræmmende . At jeg skal være sammen med den samme for altid , og ikke bare kan tage i byen og finde en tilfældig .. Ikke fordi keg har lyst , men det er tanken ..

Jeg har prøvet en del i mine "unge" dage( jeg er 22) .
Men tænker nogle gange , har du prøvet det du ville og skulle ?

fat mod!

du er ikke alene... den der tur tror jeg vi alle kommer igennem panikken ved at være bunden til hinanden.

Men man må jo tage nogen valg her i livet - og leve med sine beslutningerne på godt og ondt.

Anmeld

1. maj 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

jeg synes det fint nok at man tænder på andre mænd og på sine minder, men så skal det også blive ved det.
det farligste man kan gøre er at opsøge problemerne, og hvis du føler at du overvejer at have sex med din ex, så det ikke altid der er så langt fra tanker til handling.
stop legen og tænk på din nuværende kæreste og jeres fremtid sammen istedet for.
det eneste du får ud af din ex kæreste er rent og skær sex, og det får man altså rigeligt af hjemme når man prøver at lave en baby.

jeg ville kontakte exen og fortælle at det aldrig kan blive noget og at han skal holde sig væk.

Jeg stod med mange af de samme tanker, da jeg var 22 og havde kendt kæresten i 3 år (dog ingen eks'er involveret for mit vedkommende). Jeg tror det er ganske normalt.
I dag er jeg rigtig glad for, at jeg lod mine tanker være tanker, og ikke gjorde alvor af dem. Det er den bedste beslutning jeg nogensinde har taget!

Med hensyn til din eks, så burde der ikke være problemer i, at I snakker sammen, MEN:

- du skal kunne lægge dine lyster til ham HELT på hylden!
- han skal respektere, at I snakker sammen som venner og ALDRIG kommer til at have sex igen, da du har fundet manden i dit liv, ham du vil stifte familie med.
- din kæreste skal vide I snakker sammen.

Når du skriver en besked til eks'en så tænk over, hvordan din kæreste ville reagere på at se beskeden. Hvis han ville blive sur eller såret, så er I gået over stregen og skal stoppe med det samme!

Min kæreste snakker stadig jævnligt med en eks, men det er helt fint, for de passer deres venskab ind, så der også er plads til mig, den "nye" kæreste, og de ville aldrig snakke om noget, der gik over mine grænser!

Anmeld

1. maj 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Jeg stod med mange af de samme tanker, da jeg var 22 og havde kendt kæresten i 3 år (dog ingen eks'er involveret for mit vedkommende). Jeg tror det er ganske normalt.
I dag er jeg rigtig glad for, at jeg lod mine tanker være tanker, og ikke gjorde alvor af dem. Det er den bedste beslutning jeg nogensinde har taget!

Med hensyn til din eks, så burde der ikke være problemer i, at I snakker sammen, MEN:

- du skal kunne lægge dine lyster til ham HELT på hylden!
- han skal respektere, at I snakker sammen som venner og ALDRIG kommer til at have sex igen, da du har fundet manden i dit liv, ham du vil stifte familie med.
- din kæreste skal vide I snakker sammen.

Når du skriver en besked til eks'en så tænk over, hvordan din kæreste ville reagere på at se beskeden. Hvis han ville blive sur eller såret, så er I gået over stregen og skal stoppe med det samme!

Min kæreste snakker stadig jævnligt med en eks, men det er helt fint, for de passer deres venskab ind, så der også er plads til mig, den "nye" kæreste, og de ville aldrig snakke om noget, der gik over mine grænser!

den er vist citeret forkert

Anmeld

2. maj 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

den er vist citeret forkert

Ups ja, der er sket en smutter

Anmeld

2. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i 2½ år, og vi elsker hinanden! Jeg har så fundet ud af , at min eks kæreste er flyttet til byen( har skrevet meget lidt med ham engang imellem).

Vi så så hinanden i byen i lørdags(VILDT underligt), vi sagde hej , og farvel da han skulle hjem.
Nu er vi så begyndt at skrive lidt mere sammen, og han skriver han gerne vil være sammen med mig igen(kun sex), at han savner mig, og tænker på mig.
Jeg skammer mig lidt, da jeg tit tænker på andre mænd, og tænder ved tanken om, hvis jeg var sammen med andre mænd(også flere ad gangen), men samtidig ELSKER jeg mig kæreste rigtig meget, og vi prøver at lave en baby.

Jeg ved med min selv, at hvis jeg havde samvittighed til at være utro, så havde jeg gjort det, men det kan jeg bare ikke byde min kæreste! Jeg ville ikke kunne se ham i øjnene igen, og jeg ved han aldrig ville kunne være mig utro!

aaj, hvad skal jeg gøre. Jeg føler mig så trist ved tanken om at jeg "overvejer" det.

Du har nærmest skrevet svaret selv!

Du elsker din kæreste, i prøver at få et barn, og du kunne aldrig gøre det imod ham!

Efter min mening er den nem: enten skriver du til ham at det var en fejl at I er begyndt at skrive sammen igen, da du rent faktisk er lykkelig i dit forhold. Og derefter sletter du eks'ens nummer!

Eller også sletter du bare nummeret og beskederne, hvis han skriver!

Forestil dig, hvis du gik med til det! Ikke nok med at du bryder tilliden til din kæreste! Du kan ikke være sikker på at din eks vil have dig tilbage.. (han vil bare ha sex?!)
Så du ødelægger det ikke kun for din kæreste, men også for dig selv!

Don't do it!

Anmeld

2. maj 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i 2½ år, og vi elsker hinanden! Jeg har så fundet ud af , at min eks kæreste er flyttet til byen( har skrevet meget lidt med ham engang imellem).

Vi så så hinanden i byen i lørdags(VILDT underligt), vi sagde hej , og farvel da han skulle hjem.
Nu er vi så begyndt at skrive lidt mere sammen, og han skriver han gerne vil være sammen med mig igen(kun sex), at han savner mig, og tænker på mig.
Jeg skammer mig lidt, da jeg tit tænker på andre mænd, og tænder ved tanken om, hvis jeg var sammen med andre mænd(også flere ad gangen), men samtidig ELSKER jeg mig kæreste rigtig meget, og vi prøver at lave en baby.

Jeg ved med min selv, at hvis jeg havde samvittighed til at være utro, så havde jeg gjort det, men det kan jeg bare ikke byde min kæreste! Jeg ville ikke kunne se ham i øjnene igen, og jeg ved han aldrig ville kunne være mig utro!

aaj, hvad skal jeg gøre. Jeg føler mig så trist ved tanken om at jeg "overvejer" det.

Tja, enten er der vel noget galt i dit forhold eller også har du ikke anlæg for monogami, hvad med et åbent forhold?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.