Jeg skriver med min ekskæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.970 visninger
26 svar
48 synes godt om
29. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har været sammen med min kæreste i 2½ år, og vi elsker hinanden! Jeg har så fundet ud af , at min eks kæreste er flyttet til byen( har skrevet meget lidt med ham engang imellem).

Vi så så hinanden i byen i lørdags(VILDT underligt), vi sagde hej , og farvel da han skulle hjem.
Nu er vi så begyndt at skrive lidt mere sammen, og han skriver han gerne vil være sammen med mig igen(kun sex), at han savner mig, og tænker på mig.
Jeg skammer mig lidt, da jeg tit tænker på andre mænd, og tænder ved tanken om, hvis jeg var sammen med andre mænd(også flere ad gangen), men samtidig ELSKER jeg mig kæreste rigtig meget, og vi prøver at lave en baby.

Jeg ved med min selv, at hvis jeg havde samvittighed til at være utro, så havde jeg gjort det, men det kan jeg bare ikke byde min kæreste! Jeg ville ikke kunne se ham i øjnene igen, og jeg ved han aldrig ville kunne være mig utro!

aaj, hvad skal jeg gøre. Jeg føler mig så trist ved tanken om at jeg "overvejer" det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i 2½ år, og vi elsker hinanden! Jeg har så fundet ud af , at min eks kæreste er flyttet til byen( har skrevet meget lidt med ham engang imellem).

Vi så så hinanden i byen i lørdags(VILDT underligt), vi sagde hej , og farvel da han skulle hjem.
Nu er vi så begyndt at skrive lidt mere sammen, og han skriver han gerne vil være sammen med mig igen(kun sex), at han savner mig, og tænker på mig.
Jeg skammer mig lidt, da jeg tit tænker på andre mænd, og tænder ved tanken om, hvis jeg var sammen med andre mænd(også flere ad gangen), men samtidig ELSKER jeg mig kæreste rigtig meget, og vi prøver at lave en baby.

Jeg ved med min selv, at hvis jeg havde samvittighed til at være utro, så havde jeg gjort det, men det kan jeg bare ikke byde min kæreste! Jeg ville ikke kunne se ham i øjnene igen, og jeg ved han aldrig ville kunne være mig utro!

aaj, hvad skal jeg gøre. Jeg føler mig så trist ved tanken om at jeg "overvejer" det.

Hvis du  og din kæreste er igang med et babyprojekt, så hvis jeg var dig, så ville jeg smider de overvejelser ang eks kæresten langt pokker i vold.

Lad ikke en eks kæreste ødelægge din lille familie/kommende familie.

Og så få et nyt mobil nummer, som din eks ikke har og hellere ikke får!

Din kæreste kunne finde ud af det, og så kunne du måske risikerer at få ødelagt dit forhold, og er det det værd.?  

Håber du får styr på dine tanker

Anmeld

29. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Der er en grund til at han er EX ik???

Synes du skulle cutte alt kontakten til ham.

Anmeld

29. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg tænker du måske skal drop det med at skrive med din eks. Også tænke på der jo er en grund til i er eks kærester. Har prøvede og have de følelser dog bare uden og have en kæreste og ja fandt sammen med ham igen , og vi er igen heller ikke sammen mere og skal aldrig være sammen med en eks synes kun det kan give problemer og det kan højst sandsynligt give problemer for dig når du er i et andet forhold og i planlægger barn. Så heller bruge din tid der end på ham. og når det kun er sex han vil er der jo ingen grund til at tage chancen og skulle ødelægge dit nuværende forhold. Også tænk på hvordan du feks ville have det hvis din kæreste skrev med en eks.

Anmeld

30. april 2013

KTP86

Vend den om. Hvis din mand havde de her tanker og skrev sådan med hans eks kæreste, hvad ville du så råde ham til?

Anmeld

30. april 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Jeg tænker du måske skal drop det med at skrive med din eks. Også tænke på der jo er en grund til i er eks kærester. Har prøvede og have de følelser dog bare uden og have en kæreste og ja fandt sammen med ham igen , og vi er igen heller ikke sammen mere og skal aldrig være sammen med en eks synes kun det kan give problemer og det kan højst sandsynligt give problemer for dig når du er i et andet forhold og i planlægger barn. Så heller bruge din tid der end på ham. og når det kun er sex han vil er der jo ingen grund til at tage chancen og skulle ødelægge dit nuværende forhold. Også tænk på hvordan du feks ville have det hvis din kæreste skrev med en eks.

Ja jeg ved det godt
Jeg skammer mig også ! Jeg ved jeg ikke kunne finde på at gøre det hvis jeg stod i det ..

Men vi snakker jo bare , er det forkert , eller skal jeg droppe ham helt ?

Anmeld

30. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Ja jeg ved det godt
Jeg skammer mig også ! Jeg ved jeg ikke kunne finde på at gøre det hvis jeg stod i det ..

Smid ham hen hvor græsset er grønnere, så længe det ikke er på din side af stakittet! Væk! Han havde chancen og nu er du lykkelig med en anden - for nogen kan det være spændende at indtage jagt-positionen for at se om han ikke kan få dig fra nuværende forhold, men han skriver jo tydeligt skal du tænke på, at det KUN er sex. Han er bedøvende ligeglad med resten af dig. Han vil have SEX! Slut og når han har fået dét og er blevet tilfredsstillet ved at vinde dig for en omgang sut slik og knep så er det slut - og hvad står du tilbage med? En dårlig samvittighed? Et knust hjerte? En offer-rolle? En sygdom? Et mistet forhold? Et babyønske knust? En fremtid med en der GERNE VIL dig og hele dig og ikke kun wam-bam-Thank-you-maM! 

Hvad er der at overveje? Lad det blive i din fantasi hvor du kan bolle med hvem du har lydt til og fantasere om alle dem du har lyst til - men for pokker da - kryds ikke grænsen! Tænk på hvor meget bedre fantasien er end virkeligheden?! Set bort fra din mand som forhåbentligt kan give dig hvad du behøver - tryghed, omsorg, kærlighed, trøst, kys og kram når du mindst og om muligt allermest har brug for det. 

Jeg krydser fingre for at du finder ud af med dig selv hvad der vægter mest i dit liv nu og fremover  Kun DU kan afgøre det i sidste ende! 

Anmeld

30. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Ja jeg ved det godt

Jeg ville droppe ham helt.

Anmeld

30. april 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har det meget svært med mennesker, som er så egoistiske, at de vil ødelægge andres forhold for at få sex.

Jeg kan slet ikke se hvad du ser i denne her "mand".

Anmeld

30. april 2013

Christina74

Anonym skriver:

Ja jeg ved det godt

Det er forkert hvis du skriver med xen i smug.

Men det gør du vel hellere ikke :-) din kæreste er vel helt klar over, at du skriver med din x, du har jo ikke gjorde noget forkert endnu V E L ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.