Bankskift ved huskøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Hold da op der var godt nok stor forskel  Og tillykke med jers drømmehus!

Ja det må du nok sige , vi forstod heller ikke Danske banks afslag fordi vi havde jo regnet og regnet på det og havde et rådighedsbeløb på 14000  og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Chevro

Anonym skriver:

Jeg er også på SU, dog kun i 1,5 år mere. Vi har lige nu en lejlighed der koster stort set det samme som huset og der kan de se at det går uden problemer. Men de har en regl om. at man skal kunne sidde med afdrag og have et vist rådighedsbeløb for at kunne få afdragsfrit. Virker helt tosset på mig når det blive det samme i sidste ende. 

Problemet er bare, at når du ejer noget - er det DIG der skal betale når ting går i stykker og når noget skal laves. Så hvis der sker noget, kan man nemt sidde i klemme! Og du har mange flere udgifter i et hus, end når du er lejer.

(: De nye priser, er ca. 5000,- pr voksen og 2000,- pr. Barn - når alle udgifter er betalt, skal du have det til overs. Og det er en garanti for, at du ikke får bankens penge i klemme.

Anmeld

28. april 2013

Chevro

Chevro skriver:

Problemet er bare, at når du ejer noget - er det DIG der skal betale når ting går i stykker og når noget skal laves. Så hvis der sker noget, kan man nemt sidde i klemme! Og du har mange flere udgifter i et hus, end når du er lejer.

(: De nye priser, er ca. 5000,- pr voksen og 2000,- pr. Barn - når alle udgifter er betalt, skal du have det til overs. Og det er en garanti for, at du ikke får bankens penge i klemme.

Sorry ! Så først nu i ejer :-) !

Men det er mega træls sådan noget Sur røv, når man finder HUSET!!

Anmeld

29. april 2013

Tulle28

Anonym skriver:

Gid det var ham vi havde 

Min kæreste har haft den samme rådgiver altid og jeg har haft hende i 4 år så hun kender jo vores historik og at vi altid overholde vores betaligerne.

Må i tænkeboken og se om vi "tør" tage chancen med en anden bank.

Jeg ville helt klart springe ud i det, det er ikke så besværligt som man (måske) går og tror. Banken ordner alle papirerne, så du skal bare skrive under.

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.