P-pillestop og cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Miss-86

Rødhætte skriver:

Vil forresten anbefale at bruge æl test

Bliver der ikke for meget baby over sex'en, hvis man ÆL-tester?
Jeg mener bare, man skal jo ikke kun have sex, for at lave baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Rødhætte

Miss-86 skriver:

Nej det synes jeg ikke. Tror når man først har sat pb igang vil man nok altid tænke lidt på "baby", men synes ikke det blev for meget. Jeg har også en meget lang cyklus, og lægen anbefalet at jeg fandt min ægløsnings tidspunkt ved bruge æl test. Det vil jeg også helt sikkert bruge igen, når pb nr 2 går igang

Anmeld

13. maj 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Det har jeg også tænkt på, om det ik bliver for meget baby. Men er nok alligevel svært ik at tænke på andet end baby.. men selvfølgelig smart at bruge æl test for at finde ud af det rigtige tidspunkt  

Anmeld

13. maj 2013

Babydrøm

Rødhætte skriver:

Nej det synes jeg ikke. Tror når man først har sat pb igang vil man nok altid tænke lidt på "baby", men synes ikke det blev for meget. Jeg har også en meget lang cyklus, og lægen anbefalet at jeg fandt min ægløsnings tidspunkt ved bruge æl test. Det vil jeg også helt sikkert bruge igen, når pb nr 2 går igang

Godt at høre at det hjalp ja nok svært ik at tænke på pb når man er gået igang  

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

Rødhætte skriver:

Okay, ja, det vil der jo altid være..
Men ja, jeg ved ikke om jeg vil bruge ÆL, når vi en dag skal igang med PB!
Er os bange for at det ikke fremmer en graviditet alligevel, da man vil tænke for meget over det og derfor 'udskyde' graviditet.. Meen vi må vente og se

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Det har jeg også tænkt på, om det ik bliver for meget baby. Men er nok alligevel svært ik at tænke på andet end baby.. men selvfølgelig smart at bruge æl test for at finde ud af det rigtige tidspunkt  

Ja, altså jeg tænker da at de første par måneder, ville jeg nok ikke ÆL-teste, men så måske efter 3-4 mdr. uden resultat ville jeg nok.

Anmeld

14. maj 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ja, altså jeg tænker da at de første par måneder, ville jeg nok ikke ÆL-teste, men så måske efter 3-4 mdr. uden resultat ville jeg nok.

Det kan jeg godt forstå at du vil, også nu din cyklus jo har svinget meget. Hvis jeg har ret med det jeg mærkede her i weekenden vedr. æl, så tror jeg ik jeg vil teste, men ja måske hvis der ik sker noget.

Anmeld

16. maj 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Okay, ja, det vil der jo altid være..
Men ja, jeg ved ikke om jeg vil bruge ÆL, når vi en dag skal igang med PB!
Er os bange for at det ikke fremmer en graviditet alligevel, da man vil tænke for meget over det og derfor 'udskyde' graviditet.. Meen vi må vente og se

Det kunne jeg også forstille mig at det ville ske.. Men får se om vi føler behov for at æl teste..

Anmeld

24. maj 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Det kunne jeg også forstille mig at det ville ske.. Men får se om vi føler behov for at æl teste..

Jaa. vi venter og er hvad behovet er

Anmeld

24. maj 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Det kan jeg godt forstå at du vil, også nu din cyklus jo har svinget meget. Hvis jeg har ret med det jeg mærkede her i weekenden vedr. æl, så tror jeg ik jeg vil teste, men ja måske hvis der ik sker noget.

Jaa, men i det nye år har den ikke svinget, der er den kommet d. 2 - 3 i måneden, det er bare dejligt altså..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.