Hvor meget lavede I efter ÆO??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Kæresten siger også hele tiden at jeg skal tage den med ro og ikke lave for meget. så det er godt han til tider også er lidt obs på det..
Hver gang jeg rejser mig og skal gå rundt er jeg så nervøs for at de små æg ikke sætter sig fast - åndsvagt, i know! Men man vil jo bare ikke gøre noget forkert..

Håner inderligt jeg kan gøre dig kunsten efter!

Jeg kan godt huske, hvordan det var, at man bare var opmærksom på ALT! Sådan er det jo nok bare, når det hele ikke sker så naturligt som for nogle...

Jeg håber også for jer, at l gør os kunsten efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

modesty

**Ønskebabyen skriver:

Jeg fik i går lagt to super flotte æg op, efterfølgende tog jeg med kæresten en tur i Bauhaus (vi gik bare rundt og han løftede tingene)

Jeg tænker konstant over hvad jeg kan tillade mig at lave og hvad jeg kan tillade mig at bede kæresten om at lave.
Jeg vil bare gerne skabe de bedste betingelser for mine to små iglo æg og er så bange for at lave for mange ting jeg ikke burde

Egentlig har jeg mest lyst til bare at plante mig på sofaen/i sengen de næste 14 dage.. Men det dur jo heller ikke!

Hvad med sådan noget som oprydning? Rengøring? Støvsugning? Hvad har I gjort der??

Jeg gjorde alt som jeg plejede. Man får jo klart og tydeligt at vide at man kan/skal have en fuldstændig normal hverdag med ganske få undtagelser som f.eks high impact træning. Eller det gjorde jeg i hvert fald - både mundtligt og i en pjece (på Riget).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.