Hvor meget lavede I efter ÆO??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
21 svar
5 synes godt om
28. april 2013

**Ønskebabyen

Jeg fik i går lagt to super flotte æg op, efterfølgende tog jeg med kæresten en tur i Bauhaus (vi gik bare rundt og han løftede tingene)

Jeg tænker konstant over hvad jeg kan tillade mig at lave og hvad jeg kan tillade mig at bede kæresten om at lave.
Jeg vil bare gerne skabe de bedste betingelser for mine to små iglo æg og er så bange for at lave for mange ting jeg ikke burde

Egentlig har jeg mest lyst til bare at plante mig på sofaen/i sengen de næste 14 dage.. Men det dur jo heller ikke!

Hvad med sådan noget som oprydning? Rengøring? Støvsugning? Hvad har I gjort der??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

esioul

**Ønskebabyen skriver:

Jeg fik i går lagt to super flotte æg op, efterfølgende tog jeg med kæresten en tur i Bauhaus (vi gik bare rundt og han løftede tingene)

Jeg tænker konstant over hvad jeg kan tillade mig at lave og hvad jeg kan tillade mig at bede kæresten om at lave.
Jeg vil bare gerne skabe de bedste betingelser for mine to små iglo æg og er så bange for at lave for mange ting jeg ikke burde

Egentlig har jeg mest lyst til bare at plante mig på sofaen/i sengen de næste 14 dage.. Men det dur jo heller ikke!

Hvad med sådan noget som oprydning? Rengøring? Støvsugning? Hvad har I gjort der??

Alt med måde :-) har ikke selv været i behandling. Men jeg mistede i uge 5+1 efter jeg havde tumlet med at få min mors hund i bad. Jeg er nok hysterisk næste gang, man aner jo ikke om det er den fysiske anstrengelse. Jeg vil sige, lad være med at bære tunge ting og støvsug i lavt tempo. :-)

Anmeld

28. april 2013

Putomanen

På klinikken fik jeg at vide, at jeg skulle tage den med ro i 5 dage efter, dvs,. ikke dyrke hård motion eller lave tunge løft. Ellers skulle jeg bare leve normalt.
Jeg holdt mig fra løb, styrketræning, hård cykling og hop, men jeg gik nogle lange ture.

Jeg tror det er vigtigt for psyken, at jeg ikke ligger derhjemme på sofaen og kigger på uret mens de 14 dage går meget langsomt.

Men ærligt, så lavede min mand også mange ting for mig

Anmeld

28. april 2013

**Ønskebabyen

esioul skriver:

Alt med måde :-) har ikke selv været i behandling. Men jeg mistede i uge 5+1 efter jeg havde tumlet med at få min mors hund i bad. Jeg er nok hysterisk næste gang, man aner jo ikke om det er den fysiske anstrengelse. Jeg vil sige, lad være med at bære tunge ting og støvsug i lavt tempo. :-)

Det der med at bære tunge ting gør jeg bestemt heller ikke. Det fik vi også at vide på klinikken at jeg ikke måtte. Og dog, må bare ikke bære noget over 10 kg.. Dog har jeg selv i hovedet at det ikke må veje over 5

Anmeld

28. april 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

På klinikken fik jeg at vide, at jeg skulle tage den med ro i 5 dage efter, dvs,. ikke dyrke hård motion eller lave tunge løft. Ellers skulle jeg bare leve normalt.
Jeg holdt mig fra løb, styrketræning, hård cykling og hop, men jeg gik nogle lange ture.

Jeg tror det er vigtigt for psyken, at jeg ikke ligger derhjemme på sofaen og kigger på uret mens de 14 dage går meget langsomt.

Men ærligt, så lavede min mand også mange ting for mig

Okay.. Jeg har fri mandag og tirsdag, for at slappe af.. Dog skal jeg lige til dyrlægen med hunden mandag (kæresten tager med også) og i storcenteret med min mor tirsdag. Men det er jo igen ting hvor jeg bare skal sidde i en bil og gå rundt.
Dog gør de ting mig stadig nervøse og er bange for at gå for meget?

Anmeld

28. april 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Okay.. Jeg har fri mandag og tirsdag, for at slappe af.. Dog skal jeg lige til dyrlægen med hunden mandag (kæresten tager med også) og i storcenteret med min mor tirsdag. Men det er jo igen ting hvor jeg bare skal sidde i en bil og gå rundt.
Dog gør de ting mig stadig nervøse og er bange for at gå for meget?

Det tror jeg overhovedet ikke at du skal være bange for. Det handler om hårde stød eller overbelastning af kroppen, og det er en gåtur, opvask mm ikke.
Du skal også huske at fungere normalt, så du ikke bliver kuk i hovedet. Det kan være svært nok under behandling.

Anmeld

28. april 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Det tror jeg overhovedet ikke at du skal være bange for. Det handler om hårde stød eller overbelastning af kroppen, og det er en gåtur, opvask mm ikke.
Du skal også huske at fungere normalt, så du ikke bliver kuk i hovedet. Det kan være svært nok under behandling.

Du har helt ret. Man er bare så skide bange for at gøre noget forkert

Anmeld

28. april 2013

tarkoflen

Jeg var ret hysterisk og det var kæresten også på mine vegne... Jeg løftede ingenting, kæresten handlede, tog min cykel op af cykelkælderen og ja løftede alt tungt... Vi var ude i, at vi ville give de bedste betingelser, og ja så måtte vi være lidt hysteriske, og det synes jeg faktisk er helt ok... Du skal gøre som du føler er rigtigt for dig, og så må man altså godt være lidt hysterisk, hvis man kan kalde det det, når man får hjælp! Vi er i en sårbar situation og må gøre hvad der føles bedst for os

Og rigtig meget held og lykke med de to fine igloæg jeg alt hvad jeg kan for at det er guldæg der er lagt op

Anmeld

28. april 2013

tarkoflen

Hov så lige, at du er nervøs for at gå for meget rundt, det skal du ikke være, du skal bare sørge for ikke at få pulsen op, altså løbe og overanstrenger dig, det fik jeg at vide... Jeg cyklede ned i byen, men hvor jeg ikke blev rigtig forpustet.

Man skal også huske at leve, men bare passe på sig selv

Anmeld

28. april 2013

Dulgretz

**Ønskebabyen skriver:

Jeg var midt i et praktikforløb på sygehuset, da jeg fik lagt 2 æg op (frisk fra frost )

Jeg tænkte over at tage det roligt, men i kampens hede glemte jeg det lidt nogle gange.. Jeg tog trappen til 5 og små løb ned af gangene fra tid til anden.. Men mine æg ville blive til noget og jeg har idag under 3 uger til jeg skal møde mine små ønskebebser

Håber jeres forsøg lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.