Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dulgretz skriver: Jeg var midt i et praktikforløb på sygehuset, da jeg fik lagt 2 æg op (frisk fra frost ) Jeg tænkte over at tage det roligt, men i kampens hede glemte jeg det lidt nogle gange.. Jeg tog trappen til 5 og små løb ned af gangene fra tid til anden.. Men mine æg ville blive til noget og jeg har idag under 3 uger til jeg skal møde mine små ønskebebser Håber jeres forsøg lykkedes
Jeg var midt i et praktikforløb på sygehuset, da jeg fik lagt 2 æg op (frisk fra frost )
Jeg tænkte over at tage det roligt, men i kampens hede glemte jeg det lidt nogle gange.. Jeg tog trappen til 5 og små løb ned af gangene fra tid til anden.. Men mine æg ville blive til noget og jeg har idag under 3 uger til jeg skal møde mine små ønskebebser
Håber jeres forsøg lykkedes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Jeg var ret hysterisk og det var kæresten også på mine vegne... Jeg løftede ingenting, kæresten handlede, tog min cykel op af cykelkælderen og ja løftede alt tungt... Vi var ude i, at vi ville give de bedste betingelser, og ja så måtte vi være lidt hysteriske, og det synes jeg faktisk er helt ok... Du skal gøre som du føler er rigtigt for dig, og så må man altså godt være lidt hysterisk, hvis man kan kalde det det, når man får hjælp! Vi er i en sårbar situation og må gøre hvad der føles bedst for os Og rigtig meget held og lykke med de to fine igloæg jeg alt hvad jeg kan for at det er guldæg der er lagt op
Jeg var ret hysterisk og det var kæresten også på mine vegne... Jeg løftede ingenting, kæresten handlede, tog min cykel op af cykelkælderen og ja løftede alt tungt... Vi var ude i, at vi ville give de bedste betingelser, og ja så måtte vi være lidt hysteriske, og det synes jeg faktisk er helt ok... Du skal gøre som du føler er rigtigt for dig, og så må man altså godt være lidt hysterisk, hvis man kan kalde det det, når man får hjælp! Vi er i en sårbar situation og må gøre hvad der føles bedst for os Og rigtig meget held og lykke med de to fine igloæg jeg alt hvad jeg kan for at det er guldæg der er lagt op
**Ønskebabyen skriver: Det beroliger da lidt åh alle de bekymringer man dog har.Jeg håber jeg kan gøre dig kunsten efter
Det beroliger da lidt åh alle de bekymringer man dog har.Jeg håber jeg kan gøre dig kunsten efter
Kan huske at jeg nogle gange lige stoppede op og tog en dyb indåndig og lige slappede af, nussede maven og sendte æggene en kærlig tanke for så at styrte videre
Bekymringerne bliver kun værre når du står med den positive test, men håber da det er nogle stærke æg i har fået lagt op og alt går efter planen
Dulgretz skriver: Kan huske at jeg nogle gange lige stoppede op og tog en dyb indåndig og lige slappede af, nussede maven og sendte æggene en kærlig tanke for så at styrte videre Bekymringerne bliver kun værre når du står med den positive test, men håber da det er nogle stærke æg i har fået lagt op og alt går efter planen
Jeg gør ikke noget anderledes Andet end at lade være med at løfte for tunge ting.
Men rengøring, kattebakker, opvask osv gør jeg som normalt, ellers kan jeg ikke lade være med at tænke for meget på at jeg ruger
**Ønskebabyen skriver: Jeg fik i går lagt to super flotte æg op, efterfølgende tog jeg med kæresten en tur i Bauhaus (vi gik bare rundt og han løftede tingene) Jeg tænker konstant over hvad jeg kan tillade mig at lave og hvad jeg kan tillade mig at bede kæresten om at lave.Jeg vil bare gerne skabe de bedste betingelser for mine to små iglo æg og er så bange for at lave for mange ting jeg ikke burde Egentlig har jeg mest lyst til bare at plante mig på sofaen/i sengen de næste 14 dage.. Men det dur jo heller ikke!Hvad med sådan noget som oprydning? Rengøring? Støvsugning? Hvad har I gjort der??
Jeg fik i går lagt to super flotte æg op, efterfølgende tog jeg med kæresten en tur i Bauhaus (vi gik bare rundt og han løftede tingene) Jeg tænker konstant over hvad jeg kan tillade mig at lave og hvad jeg kan tillade mig at bede kæresten om at lave.Jeg vil bare gerne skabe de bedste betingelser for mine to små iglo æg og er så bange for at lave for mange ting jeg ikke burde Egentlig har jeg mest lyst til bare at plante mig på sofaen/i sengen de næste 14 dage.. Men det dur jo heller ikke!Hvad med sådan noget som oprydning? Rengøring? Støvsugning? Hvad har I gjort der??
Jeg lavede ikke en skid denne gang pga. Overstimulering..
CroQuis skriver: Jeg gør ikke noget anderledes Andet end at lade være med at løfte for tunge ting. Men rengøring, kattebakker, opvask osv gør jeg som normalt, ellers kan jeg ikke lade være med at tænke for meget på at jeg ruger
**Ønskebabyen skriver: Du har helt ret. Man er bare så skide bange for at gøre noget forkert
Du har helt ret. Man er bare så skide bange for at gøre noget forkert
Putomanen skriver: Det kan jeg godt forstå, at du er. Man vil så gerne gøre alt hvad man overhovedet kan for, at det lykkes.
Det kan jeg godt forstå, at du er. Man vil så gerne gøre alt hvad man overhovedet kan for, at det lykkes.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128