Lejebolig / lejlighed Sjælland (3480)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Drømme

musse1 skriver:

da også en rigtig god ide, at spørger om hjælp  ja ved da hvor Hillerød er haha, de andre kender jeg ikke,selv om vi har boet her over i 4 ½ år  men kommer ik så ofte den vej så kan desværre ik hjælpe

men ved du hvad priserne ligger i boligselvskaber der hvor du snakker om ? for så er det måske mere muligt for jer, at se om det er realistisk at leje privat, for de ligger jo ofte omkring det samme/eller dyrer  eller om det er for dyrt et område, 

Regner med at ringe til boligselskaberne i morgen, for der står ingen priser på den hjemmeside jeg kiggede på, og heller ikke ventetider / ledige boliger.

Tak for den hjælp du har givet i hvert fald, det er godt lige at få tænkt sig en ekstra gang om 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Drømme

Lady Marion <3 skriver:

Jo der er massere , jeg bor 5 min fra Nødebo

http://www.fo-hill.dk/da-DK/Boligafdelinger/Stenslettehus.aspx

Og så er der

http://www.boligselskabetnordsjaelland.dk/da-DK/Boligafdelinger/Ungdomsboliger/N%C3%B8debohave.aspx

Begge steder lige midt i Nødebo

Tusinde tak
Men øv for en ventetid  Må lige ringe om høre hvad der er af muligheder i morgen, for skulle gerne flytte i juni, eller starten af juli..

Kender du til nogen private udlejere, eller vil du tage et kig i avisen for mig ? 

Anmeld

29. april 2013

Drømme

Andre med ideer / råd ?

Anmeld

29. april 2013

Lady Marion <3

Drømme skriver:

Tusinde tak
Men øv for en ventetid  Må lige ringe om høre hvad der er af muligheder i morgen, for skulle gerne flytte i juni, eller starten af juli..

Kender du til nogen private udlejere, eller vil du tage et kig i avisen for mig ? 

Ville ringe og tage en snak med dem   ikke altid man kan regne med de ventetider der står på deres hjemmeside ,, Der er aldrig rigtigt boliger der udlejes i vores ugeavis , tror de fleste bruger boligportalen , får heller ikke ugeavisen for Nødebo som jo er Fredensborg .. Jeg bor i Hillerød ...  Good luck..

Anmeld

29. april 2013

Drømme

Ville ringe og tage en snak med dem   ikke altid man kan regne med de ventetider der står på deres hjemmeside ,, Der er aldrig rigtigt boliger der udlejes i vores ugeavis , tror de fleste bruger boligportalen , får heller ikke ugeavisen for Nødebo som jo er Fredensborg .. Jeg bor i Hillerød ...  Good luck..

Snakkede med dem for en lille time siden - vi skulle regne med et par år på ventelisten 

Anmeld

29. april 2013

Nemesis

Nødebo er jo lige ved Hillerød hvor KAB har boliger men Karlebo har også et boligselskab.

DAB er også i hillerød.
http://www.dabbolig.dk/default.aspx?site=Kongevaen get1&func=frontpage.vcard

Der kan du se at en 3v koster 6000-6300 om måneden og ventetiden er kort, Så det er bare om at få taget kontakt.

Anmeld

29. april 2013

musse1

Drømme skriver:

Regner med at ringe til boligselskaberne i morgen, for der står ingen priser på den hjemmeside jeg kiggede på, og heller ikke ventetider / ledige boliger.

Tak for den hjælp du har givet i hvert fald, det er godt lige at få tænkt sig en ekstra gang om 

var så lidt, selv om det ik var den store hjælp da vi flyttede fra Bornholm, var vi vist bare heldige at flytte til et sted, hvor ventetiden ik var ret land, men ja ventelisterne er jo desværre lange. men skal da nok lige huske på dig, hvis jeg ser noget hvor i gerne vil hen

Anmeld

29. april 2013

LLN

Drømme skriver:

Hej I kære kvinder

Vi står i den situation at vi nok må flytte fra Bornholm til Sjælland så vi får lidt flere valgmuligheder i forbindelse med uddannelse.

Jeg håber at blive optaget på skovskolen i Nødebo (3480 mener jeg postnummeret er), og derfor leder vi nu efter en lejebolig eller en lejlighed i nærheden af skovskolen - og meget gerne i cykelafstand

Det eneste boligselskab jeg har kunne finde der har boliger til leje i Nødebo er Boligselskabet Nordsjælland. Kender I til andre boligselskaber der udlejer der, eller kender I nogle (ordentlige!) private boligudlejere ?

Det primære krav til boligen er:

- man må holde hund (vi har en labrador blanding)
- huslejen skal helst ikke overstige 6000, da vi kommer til at være på SU
- min 3 værelser

Jeg håber I kan hjælpe 

Har du snakket med skolen? Jeg var der til et arrangement for nogle år siden og fik fortalt at der var nogle elevboliger, ved ikke om det er nogle man kan bruge som familie.

Anmeld

29. april 2013

Drømme

Nemesis skriver:

Nødebo er jo lige ved Hillerød hvor KAB har boliger men Karlebo har også et boligselskab.

DAB er også i hillerød.
http://www.dabbolig.dk/default.aspx?site=Kongevaen get1&func=frontpage.vcard

Der kan du se at en 3v koster 6000-6300 om måneden og ventetiden er kort, Så det er bare om at få taget kontakt.

Jeg ringer til dem i morgen, tusinde tak for linket

Anmeld

29. april 2013

Drømme

musse1 skriver:

var så lidt, selv om det ik var den store hjælp da vi flyttede fra Bornholm, var vi vist bare heldige at flytte til et sted, hvor ventetiden ik var ret land, men ja ventelisterne er jo desværre lange. men skal da nok lige huske på dig, hvis jeg ser noget hvor i gerne vil hen

Tak 

Åh altså hvor jeg håber vi kan finde noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.