Lejebolig / lejlighed Sjælland (3480)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Drømme skriver:

Har heller ingen anelse om hvad normal husleje er på Sjælland / omkring Nødebo. Her på Bornholm bor vi i et hus på 100 kvm, fire værelser og giver 5500 for huslejen alene. Vi er begge på kh lige nu, og får ca 2000 i boligstøtte, der går til varme/ vand / el.

og det kører fint rundt. Jeg vedbare ikke om vi ville kunne klare de priser på SU.

og ellers må vi jo bare finde et midlertidigt sted at bo mens vi leder efter noget billigere.

Nej det selvfølgelig rigtig nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

TNBC

Drømme skriver:

Har heller ingen anelse om hvad normal husleje er på Sjælland / omkring Nødebo. Her på Bornholm bor vi i et hus på 100 kvm, fire værelser og giver 5500 for huslejen alene. Vi er begge på kh lige nu, og får ca 2000 i boligstøtte, der går til varme/ vand / el.

og det kører fint rundt. Jeg vedbare ikke om vi ville kunne klare de priser på SU.

og ellers må vi jo bare finde et midlertidigt sted at bo mens vi leder efter noget billigere.

Jeg bor i nordsjælland 2værelses til 6100, så en 3værelses skal i nok være heldig at finde til 6000.
Jeg er fra bornholm, og priserne er helt anderledes end her. Sjælland er dyr.

Anmeld

28. april 2013

Drømme

Yurie skriver:

Jeg bor i nordsjælland 2værelses til 6100, så en 3værelses skal i nok være heldig at finde til 6000.
Jeg er fra bornholm, og priserne er helt anderledes end her. Sjælland er dyr.

tusinde tak for dit svar.

jeg må prøve at regne på hvad vi helt præcis har råd til så.

ved du noget om hvilke boligselskaber og private udlejere der udlejer ves nødebo / gribskov / fredensborg ?

og er der en side for Sjælland som der er Bornholmermarked for Bornholm ?

Anmeld

28. april 2013

TNBC

Drømme skriver:

tusinde tak for dit svar.

jeg må prøve at regne på hvad vi helt præcis har råd til så.

ved du noget om hvilke boligselskaber og private udlejere der udlejer ves nødebo / gribskov / fredensborg ?

og er der en side for Sjælland som der er Bornholmermarked for Bornholm ?

Ved ikke om der er en side om bornholmermarked..
Jeg fandt min på lejebolig.dk
Men ellers er der nordsjællands avis.

http://m.boligportal.dk/#adDetails&adId=149016 8

http://www.boligportal.dk/lejebolig/4+_room_flat_F redensborg_554094.html

Anmeld

28. april 2013

Drømme

Yurie skriver:

Ved ikke om der er en side om bornholmermarked..
Jeg fandt min på lejebolig.dk
Men ellers er der nordsjællands avis.

http://m.boligportal.dk/#adDetails&adId=149016 8

http://www.boligportal.dk/lejebolig/4+_room_flat_F redensborg_554094.html

tak skal du have

Anmeld

28. april 2013

TNBC

Drømme skriver:

tak skal du have

Selv tak.

Anmeld

28. april 2013

musse1

Drømme skriver:

Jeg har ledt og ledt og jeg synes det er svært at finde noget.. Derfor jeg spørger om hjælp

nødebo ligger ved Gribskov og esrum sø, lidt nord for Hillerød på nordsjælland

da også en rigtig god ide, at spørger om hjælp  ja ved da hvor Hillerød er haha, de andre kender jeg ikke,selv om vi har boet her over i 4 ½ år  men kommer ik så ofte den vej så kan desværre ik hjælpe

men ved du hvad priserne ligger i boligselvskaber der hvor du snakker om ? for så er det måske mere muligt for jer, at se om det er realistisk at leje privat, for de ligger jo ofte omkring det samme/eller dyrer  eller om det er for dyrt et område, 

Anmeld

28. april 2013

Lady Marion <3

28. april 2013

Lady Marion <3

Drømme skriver:

Hej I kære kvinder

Vi står i den situation at vi nok må flytte fra Bornholm til Sjælland så vi får lidt flere valgmuligheder i forbindelse med uddannelse.

Jeg håber at blive optaget på skovskolen i Nødebo (3480 mener jeg postnummeret er), og derfor leder vi nu efter en lejebolig eller en lejlighed i nærheden af skovskolen - og meget gerne i cykelafstand

Det eneste boligselskab jeg har kunne finde der har boliger til leje i Nødebo er Boligselskabet Nordsjælland. Kender I til andre boligselskaber der udlejer der, eller kender I nogle (ordentlige!) private boligudlejere ?

Det primære krav til boligen er:

- man må holde hund (vi har en labrador blanding)
- huslejen skal helst ikke overstige 6000, da vi kommer til at være på SU
- min 3 værelser

Jeg håber I kan hjælpe 

Glemte at citere dig , jeg har skrevet lige oppe over

Anmeld

28. april 2013

Lady Marion <3

Hov , kan se jeg har henvist til ungdomsboligerne i nødebohave , samme boligselskab har selvf. også alm leje boliger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.