Lejebolig / lejlighed Sjælland (3480)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.844 visninger
30 svar
1 synes godt om
28. april 2013

Drømme

Hej I kære kvinder

Vi står i den situation at vi nok må flytte fra Bornholm til Sjælland så vi får lidt flere valgmuligheder i forbindelse med uddannelse.

Jeg håber at blive optaget på skovskolen i Nødebo (3480 mener jeg postnummeret er), og derfor leder vi nu efter en lejebolig eller en lejlighed i nærheden af skovskolen - og meget gerne i cykelafstand

Det eneste boligselskab jeg har kunne finde der har boliger til leje i Nødebo er Boligselskabet Nordsjælland. Kender I til andre boligselskaber der udlejer der, eller kender I nogle (ordentlige!) private boligudlejere ?

Det primære krav til boligen er:

- man må holde hund (vi har en labrador blanding)
- huslejen skal helst ikke overstige 6000, da vi kommer til at være på SU
- min 3 værelser

Jeg håber I kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Mimic

Drømme skriver:

Hej I kære kvinder

Vi står i den situation at vi nok må flytte fra Bornholm til Sjælland så vi får lidt flere valgmuligheder i forbindelse med uddannelse.

Jeg håber at blive optaget på skovskolen i Nødebo (3480 mener jeg postnummeret er), og derfor leder vi nu efter en lejebolig eller en lejlighed i nærheden af skovskolen - og meget gerne i cykelafstand

Det eneste boligselskab jeg har kunne finde der har boliger til leje i Nødebo er Boligselskabet Nordsjælland. Kender I til andre boligselskaber der udlejer der, eller kender I nogle (ordentlige!) private boligudlejere ?

- min 3 værelser

Jeg håber I kan hjælpe 

har du tjekket www.boligportal.dk og www.lejebolig.dk??

Anmeld

28. april 2013

Drømme

Mimic skriver:

har du tjekket www.boligportal.dk og www.lejebolig.dk??

jep - lejebolig er mindsteprisen pr måned 9450, og det er alt alt for dyrt for os.

Boligportalen er der et hus til 5500, men det er reserveret, og ellers er prisen på min 7500, der også er for dyrt..

Anmeld

28. april 2013

Drømme

Andre med forslag ?

Anmeld

28. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Drømme skriver:

Hej I kære kvinder

- min 3 værelser

Jeg håber I kan hjælpe 

Tænker det bliver svært at få en tre værelset til under 6000kr men kan i ikke få boligstøtte når i nu begge skal på su?
Har dog slet ikke styr på alt sådan noget. Så bare spørgsmål

Anmeld

28. april 2013

musse1

Drømme skriver:

Hej I kære kvinder

- min 3 værelser

Jeg håber I kan hjælpe 

selv om vi bor på sjælland, ved jeg ik lige hvor det ligger, det du søger, men tænker hvis du kan se rundt omkring, at det er et dyre omårde i ikke har råd til, kunne i så ikke flytte til en anden by tæt på, som måske ik var så dyr ?.  

Anmeld

28. april 2013

Drømme

MiichellaMalou skriver:

Tænker det bliver svært at få en tre værelset til under 6000kr men kan i ikke få boligstøtte når i nu begge skal på su?
Har dog slet ikke styr på alt sådan noget. Så bare spørgsmål

det kan godt ske det er urealistisk. Det var også derfor jeg skrev helst. Hvis hualeje. Var på ca 6000 så ville vi ikke behøve at tage su lån, og det ville vi foretrække.

men det er egentlig mest for at finde lidt hjælp til hvor jeg kan finde lejemål omkring nødebo...

Anmeld

28. april 2013

Drømme

musse1 skriver:

selv om vi bor på sjælland, ved jeg ik lige hvor det ligger, det du søger, men tænker hvis du kan se rundt omkring, at det er et dyre omårde i ikke har råd til, kunne i så ikke flytte til en anden by tæt på, som måske ik var så dyr ?.  

Jeg har ledt og ledt og jeg synes det er svært at finde noget.. Derfor jeg spørger om hjælp

nødebo ligger ved Gribskov og esrum sø, lidt nord for Hillerød på nordsjælland

Anmeld

28. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Drømme skriver:

det kan godt ske det er urealistisk. Det var også derfor jeg skrev helst. Hvis hualeje. Var på ca 6000 så ville vi ikke behøve at tage su lån, og det ville vi foretrække.

men det er egentlig mest for at finde lidt hjælp til hvor jeg kan finde lejemål omkring nødebo...

Kan jeg godt forstå men ved selvfølgelig ikke hvad husleje ligger på deroppe. Men tænkte også i burde kunne få boligstøtte, for det får jeg nu her selvom jeg er på kontanthjælp men det er jeg jo kun til barselen er slut så starter jeg uddannelse. Og min husleje med el regnet ind også er det omkring 7000kr. Men jeg kan ikke rigtig få billigere. Men det så også i Ballerup og nok noget andet

Anmeld

28. april 2013

Drømme

MiichellaMalou skriver:

Kan jeg godt forstå men ved selvfølgelig ikke hvad husleje ligger på deroppe. Men tænkte også i burde kunne få boligstøtte, for det får jeg nu her selvom jeg er på kontanthjælp men det er jeg jo kun til barselen er slut så starter jeg uddannelse. Og min husleje med el regnet ind også er det omkring 7000kr. Men jeg kan ikke rigtig få billigere. Men det så også i Ballerup og nok noget andet

Har heller ingen anelse om hvad normal husleje er på Sjælland / omkring Nødebo. Her på Bornholm bor vi i et hus på 100 kvm, fire værelser og giver 5500 for huslejen alene. Vi er begge på kh lige nu, og får ca 2000 i boligstøtte, der går til varme/ vand / el.

og det kører fint rundt. Jeg vedbare ikke om vi ville kunne klare de priser på SU.

og ellers må vi jo bare finde et midlertidigt sted at bo mens vi leder efter noget billigere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.