Hjælp gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Nikipigen

Undskyld undskyld undskyld... Ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Vidste slet ikke det var så følelsesmæssigt at gennemgå de uger her. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Nikipigen

isabellasmor skriver:

Hvorfor tager du ikke bare en test mere ?

Fik af vide jeg skulle vente to dage med at tage en ny  skulle bare have ventet til 1. maj som var meningen fra start. 

Anmeld

29. april 2013

M&J87

Jeg fik en hvid streg engang på apotekets test, den var desværre negativ :-(

Anmeld

29. april 2013

Kløver

Mor_til_2_unger skriver:

Den er negativ,og desværre er lige præcis den test rigtig slem til at lave hvide streger.

At en anden har fået sådan en hvid streg,og senere en positiv test,er ikke fordi den er positiv,havde hun taget en hvilken som helst anden test,havde den også været negativ,det er kun fordi hun har testet for tidligt,at den ikke viste positiv 1.gang. 

Jeg må erklære mig enig. Jeg ville nok prøve med en ny test igen, og se hvad der så sker

Anmeld

1. juni 2013

BabyMiracle <3

Den er negativ,og desværre er lige præcis den test rigtig slem til at lave hvide streger.

At en anden har fået sådan en hvid streg,og senere en positiv test,er ikke fordi den er positiv,havde hun taget en hvilken som helst anden test,havde den også været negativ,det er kun fordi hun har testet for tidligt,at den ikke viste positiv 1.gang. 

Vil meget gerne lige forsvare mig selv her.
Efterfølgende er der blevet bekræftet at den første test jeg tog med den hvide streg der var jeg 5+0 uger henne, så nej, den er ikke taget for tidligt.. Tog forresten også en test mere dagen efter, en anden slags test, som også viste den hvide streg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.