Hjælp gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.232 visninger
24 svar
7 synes godt om
28. april 2013

Nikipigen

Hjælp!!

jeg har taget en graviditetstest og jeg fik resultatet som billedet viser. Jeg er dog meget i tvivl om, hvad jeg skal tro, da jeg kan se en streg, men den har ingen farve.. Gælder den som positiv eller negativ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Muffinmor

synes at have hørt at hvis der ikke er nogen farve i er den negativ. Men jeg ville nok tage en ny i morgen.

Anmeld

28. april 2013

Maja88

Nikipigen skriver:

Hjælp!!

jeg har taget en graviditetstest og jeg fik resultatet som billedet viser. Jeg er dog meget i tvivl om, hvad jeg skal tro, da jeg kan se en streg, men den har ingen farve.. Gælder den som positiv eller negativ?

Efter min erfaring er den negativ

Anmeld

28. april 2013

Kløver

Klart negativ, grunden til du kan se den hvide streg er pga testdagen i baggrunden

Anmeld

28. april 2013

superwat

Nikipigen skriver:

Hjælp!!

Sådan en test fik jeg nøjagtig på samme måde da jeg ikke kunne klare ventetiden og testede 2+0, men stregen forsvandt helt efter kort tid - gør den også det ves dig?

Anmeld

28. april 2013

superwat

Maja84 skriver:

Klart negativ, grunden til du kan se den hvide streg er pga testdagen i baggrunden

Hvad betyder det, du skriver?

Anmeld

28. april 2013

Rockertand

Nikipigen skriver:

Hjælp!!

Negativ...

Anmeld

28. april 2013

Louise H.

Den er negativ når der ikke er nogen farve i det hedder vidst en skyggestreg (???)

Anmeld

28. april 2013

Nikipigen

Fordi jeg er i tvivl er, at der står som følger i vejledningen:

"positiv resultat

testen er positiv, hvis der fremkommer en violet-pinkode streg i både den ovale og den firkantede vindue. Stregernes styrke kan variere. Selvom en streg er meget svag, er det stadig et tegn på at hcg er tilstede i din urin

Anmeld

28. april 2013

esioul

Nikipigen skriver:

Fordi jeg er i tvivl er, at der står som følger i vejledningen:

"positiv resultat

testen er positiv, hvis der fremkommer en violet-pinkode streg i både den ovale og den firkantede vindue. Stregernes styrke kan variere. Selvom en streg er meget svag, er det stadig et tegn på at hcg er tilstede i din urin

Den er jo ikke violet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.