Hjælp gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

marieo

den er negativ ... den streg du kan se er den streg, der ville blive få farve hvis du var gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Kløver

superwat skriver:

Hvad betyder det, du skriver?

Det betyder, at den hvide streg er der hvor farven kommer ved hcg påvirkning. Når testen bliver Våd og væsken trækker henover, kommer der ofte lidt farve i baggrunden og nogle gange meget, som så gør man kan se den hvide streg. Var den positiv ville stregen være blevet lyserød

Anmeld

28. april 2013

Maja88

Maja84 skriver:

Det betyder, at den hvide streg er der hvor farven kommer ved hcg påvirkning. Når testen bliver Våd og væsken trækker henover, kommer der ofte lidt farve i baggrunden og nogle gange meget, som så gør man kan se den hvide streg. Var den positiv ville stregen være blevet lyserød

Tror det er fordi du har skrevet pga testDAGEN i baggrunden

Anmeld

28. april 2013

BabyMiracle <3

Efter min erfaring er den positiv..
Jeg har selv testet med en hvid streg, og efter nogen dage blev den positiv..
Se tråd'ene

https://www.baby.dk/debat/165413pi1/graviditet/weeee-jeg-er-----.aspx
Vent nogen dage og test igen
Fortsat god dag

Anmeld

28. april 2013

Kløver

Maja88 skriver:

Tror det er fordi du har skrevet pga testDAGEN i baggrunden

Ha ha ha så forstår jeg godt det ikke giver mening, tåbelige autokorrektur

Anmeld

28. april 2013

Nikipigen

BabyMiracle <3 skriver:

Efter min erfaring er den positiv..
Jeg har selv testet med en hvid streg, og efter nogen dage blev den positiv..
Se tråd'ene

https://www.baby.dk/debat/165413pi1/graviditet/weeee-jeg-er-----.aspx
Vent nogen dage og test igen
Fortsat god dag

Tusind tak for opmunddrigen så er der stadig håb!!! fedt!!

ø

Anmeld

29. april 2013

Nikipigen

Åhhhh er ved at gå ud af mit gode skind, da jeg har skrevet til apoteket og de kan ikke fortælle mig om den er positiv eller negativ. De kontakter producenten for at høre, men synes det er ulideligt at være så magtesløs  Hvis Den er negativ, så kom nu mens, så jeg ikke går og håber! 

Føler mig også så dum, hvis det viser sig der ikke er noget. 

Anmeld

29. april 2013

Rockertand

Nikipigen skriver:

Åhhhh er ved at gå ud af mit gode skind, da jeg har skrevet til apoteket og de kan ikke fortælle mig om den er positiv eller negativ. De kontakter producenten for at høre, men synes det er ulideligt at være så magtesløs  Hvis Den er negativ, så kom nu mens, så jeg ikke går og håber! 

Dét var da godt nok mange mennesker, der skal sættes i sving, når du nu bare kan tage nogle flere teste og få det afklaret?!

Anmeld

29. april 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er negativ,og desværre er lige præcis den test rigtig slem til at lave hvide streger.

At en anden har fået sådan en hvid streg,og senere en positiv test,er ikke fordi den er positiv,havde hun taget en hvilken som helst anden test,havde den også været negativ,det er kun fordi hun har testet for tidligt,at den ikke viste positiv 1.gang. 

Anmeld

29. april 2013

isabellasmor

Nikipigen skriver:

Hvorfor tager du ikke bare en test mere ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.