Laura leger/tester Lego Duplo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Nadia&Daniel

Pikku Myy skriver:

Ja, men de forventer jo at du fortæller om produkterne fx hos dine venner eller her. Eller har jeg misforstået det? Det forventes ikke bare at du tester, men også at du reklamerer ...? Det er vel "betalingen" ... Og du skal dokumentere det, så hvis du ikke er effektiv, må man vel forvente at du bliver sorteret fra frem for dem der er effektive.

Fortæller du buzzador.com at du har lavet denne tråd i dine rapporter?

Jeg tester produktet med andre forældre og børn. Det er ikke hjemmesiden eller dette firma man skal reklamere for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Pikku Myy

Nadia&Daniel skriver:

Jeg tester produktet med andre forældre og børn. Det er ikke hjemmesiden eller dette firma man skal reklamere for.

Så har jeg fuldstændig misforstået hvad det går ud på.

Jeg tror det er følgende sætninger fra hjemmesiden, som jeg synes får det til at lyde som om det forventes at du skal udbrede kendskabet til produkter (aka reklamere): Som Buzzador fører du budskaber om produkter videre til venner og bekendte. Det kan være face-to-face, via din blog, Facebook, Twitter eller andre forum og kanaler.

Anmeld

30. april 2013

MyLove E

Pikku Myy skriver:

D

Så har jeg fuldstændig misforstået hvad det går ud på.

Jeg tror det er følgende sætninger fra hjemmesiden, som jeg synes får det til at lyde som om det forventes at du skal udbrede kendskabet til produkter (aka reklamere): Som Buzzador fører du budskaber om produkter videre til venner og bekendte. Det kan være face-to-face, via din blog, Facebook, Twitter eller andre forum og kanaler.

Du har forstået det rigtig. Du skal "reklamer" Det kan jo så gøre på forskellige måde. Man kan lave en status opdatering på Facebook at man nu er ved at buzz et produkt. Man kan også tage billeder og sætte på..
Så ja det er reklame hun gør i denne tråd. Hvilket jeg sikkert også kommer til hvis jeg får den kampagne for Veet :-)

Det er jo på en måde et job hvor du får nogle ting som du så skal anmelde. Din løn er så at du må beholde det:-)

Anmeld

30. april 2013

Nadia&Daniel

Tauf skriver:

Du har forstået det rigtig. Du skal "reklamer" Det kan jo så gøre på forskellige måde. Man kan lave en status opdatering på Facebook at man nu er ved at buzz et produkt. Man kan også tage billeder og sætte på..
Så ja det er reklame hun gør i denne tråd. Hvilket jeg sikkert også kommer til hvis jeg får den kampagne for Veet :-)

Det er jo på en måde et job hvor du får nogle ting som du så skal anmelde. Din løn er så at du må beholde det:-)

Men det er Lego Duplo jeg reklamerer for - og ikke Buzzador  Men ja, ellers er det rigtigt

Anmeld

30. april 2013

MyLove E

Nadia&Daniel skriver:

Men det er Lego Duplo jeg reklamerer for - og ikke Buzzador  Men ja, ellers er det rigtigt

Jo jo:-):-) men automatisk kommer man jo også til reklamere for buzzador :-)

Anmeld

30. april 2013

Nadia&Daniel

Tauf skriver:

Jo jo:-):-) men automatisk kommer man jo også til reklamere for buzzador :-)

Det er rigtigt  Jeg har bare ikke tænkt mig, at skrive en lynrapport om denne tråd, da denne tråd kun er for at gør opmærksom på Buzzador, og ikke produktet jeg tester lige pt.  

Anmeld

30. april 2013

Pikku Myy

Det mente jeg nok - tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.