Laura leger/tester Lego Duplo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Nadia&Daniel

Pikku Myy skriver:

Så når du laver denne her tråd, er det en del af dit "job" hos buzzador.com?

Både og - jeg samler point (vist folk bliver buzzer igennem mig) plus jeg fortælle Jer, om en sjov ting. Laura (og jeg) har fået en kasse Lego Duplo (til 130.-) gratis for at teste den, og jeg er typen som elsker gratis ting, især når det er noget Laura kan bruge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Pikku Myy

Nadia&Daniel skriver:

Både og - jeg samler point (vist folk bliver buzzer igennem mig) plus jeg fortælle Jer, om en sjov ting. Laura (og jeg) har fået en kasse Lego Duplo (til 130.-) gratis for at teste den, og jeg er typen som elsker gratis ting, især når det er noget Laura kan bruge  

Jeg er ikke med, så jeg spørger lige helt ligeud:

Har du oprettet denne tråd for at fortjene/"betale" for din gratis kasse DUPLO? (Og trække mennesker ind på hjemmesiden så du kan få point.)

Anmeld

29. april 2013

MyLove E

Nadia&Daniel skriver:

Vil du også teste (og lege) så skriv når mail - så du kan blive en del af Buzzador   http://www.buzzador.com/dk/page/bliv-den-forste-til-afprove-produkter-og-tjenester

P.s. ved andre også har lavet sådanne tråd - så her kommer lige en mere  

Det hjælp skrive jeg håbe det snart blev min tur. Har i dag fået en kampagne tilbudt. :-):-):-) Ved godt det ikke er sikker jeg får den men nu er jeg da i gang... :-):-):-)

Anmeld

29. april 2013

Nadia&Daniel

Pikku Myy skriver:

Har du oprettet denne tråd for at fortjene/"betale" for din gratis kasse DUPLO? (Og trække mennesker ind på hjemmesiden så du kan få point.)

Faktisk ikke. For vist folk går ind på hjemmesiden, og de opretter sig via den - og så er det ikke via mig  

Anmeld

29. april 2013

Nadia&Daniel

Pikku Myy skriver:

Og der er ikke noget som skal betales. Det er GRATIS

Anmeld

29. april 2013

Nadia&Daniel

Tauf skriver:

Det hjælp skrive jeg håbe det snart blev min tur. Har i dag fået en kampagne tilbudt. :-):-):-) Ved godt det ikke er sikker jeg får den men nu er jeg da i gang... :-):-):-)

Anmeld

29. april 2013

MyLove E

Nadia&Daniel skriver:

Håber det er for Veet:-)

Anmeld

29. april 2013

Pikku Myy

Nadia&Daniel skriver:

Og der er ikke noget som skal betales. Det er GRATIS

Ja, men de forventer jo at du fortæller om produkterne fx hos dine venner eller her. Eller har jeg misforstået det? Det forventes ikke bare at du tester, men også at du reklamerer ...? Det er vel "betalingen" ... Og du skal dokumentere det, så hvis du ikke er effektiv, må man vel forvente at du bliver sorteret fra frem for dem der er effektive.

Fortæller du buzzador.com at du har lavet denne tråd i dine rapporter?

Anmeld

29. april 2013

Nadia&Daniel

Jeg laver små lynrapporter hver dag. Og så en rapport når kampagnen slut.  Men hjemmesiden er god, vist man har mange spørgsmål :-)

Anmeld

29. april 2013

Nadia&Daniel

Pikku Myy skriver:

Ja, men de forventer jo at du fortæller om produkterne fx hos dine venner eller her. Eller har jeg misforstået det? Det forventes ikke bare at du tester, men også at du reklamerer ...? Det er vel "betalingen" ... Og du skal dokumentere det, så hvis du ikke er effektiv, må man vel forvente at du bliver sorteret fra frem for dem der er effektive.

Fortæller du buzzador.com at du har lavet denne tråd i dine rapporter?

Hov, den var til dig. Første gang jeg er på via telefon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.