Laura leger/tester Lego Duplo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Nadia&Daniel

Pikku Myy skriver:

Hvad er det helt præcis man skal gøre som "betaling"?

Betaling er vist det er dyre ting - såsom en vaskemaskine man skal afprøve, at giver man et beløb for at teste. Har ikke sat mig helt ind i det, for jeg ønsker ikke selv at teste når som koster noget. Det kan man vælger fra, når man tilmelder sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Mother-love

Nadia&Daniel skriver:

Nu bliver jeg i tvivl - tror faktisk jeg skrev det, da jeg blev tilbudt at teste det

Nåh okay på den måde hihihihi. Nå men håber da vi også skal teste dublo en dag

Anmeld

29. april 2013

Pikku Myy

Nadia&Daniel skriver:

Betaling er vist det er dyre ting - såsom en vaskemaskine man skal afprøve, at giver man et beløb for at teste. Har ikke sat mig helt ind i det, for jeg ønsker ikke selv at teste når som koster noget. Det kan man vælger fra, når man tilmelder sig.

Men du skal gøre et eller andet, skal du ikke? Fortælle om produkterne. Men hvor? Og hvordan?

Anmeld

29. april 2013

Nadia&Daniel

Pikku Myy skriver:

Men du skal gøre et eller andet, skal du ikke? Fortælle om produkterne. Men hvor? Og hvordan?

Man skal lave små lynrapporter og så en slutrapport. Og så skal man teste tingene med andre i samme bås som en. F.eks. Lego Duplo, skal jeg teste med andre forældre med børn i samme alder som min datter.

Anmeld

29. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Nadia&Daniel skriver:

Man vælger selv - om det skal være helt gratis.. Jeg vil kun teste gratis  og der er intet skjult ved det

Såå sku jeg gerne være tilmeldt..
Ihh hvor ville jeg gerne ha testet det duplo Eller retter Bette ville gerne
Herhjemme er vi nemlig total Duplo-fan

Anmeld

29. april 2013

BetonSlotsPrinsesserne

michelledam skriver:

Hmmm det skriver da ikke nogen steder gør man?

Inde i oplysninger, skal man svare på om man har børn , og hvis ja så skal man skrive fødselsdato

Anmeld

29. april 2013

Nadia&Daniel

LouiseVous skriver:

Inde i oplysninger, skal man svare på om man har børn , og hvis ja så skal man skrive fødselsdato

Super - havde helt glemt det

Anmeld

29. april 2013

Pikku Myy

Nadia&Daniel skriver:

Man skal lave små lynrapporter og så en slutrapport. Og så skal man teste tingene med andre i samme bås som en. F.eks. Lego Duplo, skal jeg teste med andre forældre med børn i samme alder som min datter.

Jeg klipper lige fra den side du linker til:

Som Buzzador fører du budskaber om produkter videre til venner og bekendte. Det kan være face-to-face, via din blog, Facebook, Twitter eller andre forum og kanaler.

-hvordan fungerer det? Hvad forventer de af dig?

Er det bare at du tager din DUPLO-æske med hjem til et andet vennepar, og hører hvad de synes om det? Eller er det at du nævner her at din datter tester DUPLO? Måske begge dele?

Anmeld

29. april 2013

Nadia&Daniel

Pikku Myy skriver:

Jeg klipper lige fra den side du linker til:

Som Buzzador fører du budskaber om produkter videre til venner og bekendte. Det kan være face-to-face, via din blog, Facebook, Twitter eller andre forum og kanaler.

-hvordan fungerer det? Hvad forventer de af dig?

Er det bare at du tager din DUPLO-æske med hjem til et andet vennepar, og hører hvad de synes om det? Eller er det at du nævner her at din datter tester DUPLO? Måske begge dele?

Begge dele.. Og så tager man lidt billeder for at bevise det

Anmeld

29. april 2013

Pikku Myy

Nadia&Daniel skriver:

Begge dele.. Og så tager man lidt billeder for at bevise det

Så når du laver denne her tråd, er det en del af dit "job" hos buzzador.com?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.