Hvad ville du gøre - manglende autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

bøllen

LuLy skriver:

Jeg kan slet ikke ha det altså!
Politiet kan jo nok ikke gøre så meget, det er også derfor jeg vælger selv at gå hen til folk. For jeg tror det gør et større indtryk at de har gjort noget så forkert at det får en fremmed til at gå over og fortælle dem det. Men det er skide svært lige at vide hvad man skal sige, men man må bare tænke på børnene.

Nej det jo lige det. Ringede en anden gang hvor jeg oplevede det samme , bagefter for at høre hvordan jeg skulle forholde mig. Hun sagde jeg endelig skulle ringe.

men idag var familien med ( min ) Og tror manden min syntes jeg er tosset .... Men kan altså ikke have det.

ja man burde nok gå direkte hen og sige det. Må overveje det hvis jeg oplever det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

modesty

bøllen skriver:

holder ved ishuset hvor en familie kommer og holder .

Ud fra bagsædet kommer 2 voksen kvinder , 1 pige på ca 5 år og 1 pige på omkring de 2 - INGEN AUTOSTOL 

ville du gøre noget i så fald hvad ??

Jeg ville ikke gøre noget. Jeg synes at det lyder som en familiekomsammen hvor man har besluttet sig for lige at smutte ned og hente en is, og altså ikke en familiebil som bliver brugt til hverdag. 

Det er f.eks også lovligt at medbringe et barn i en taxa uden autostol.

Anmeld

27. april 2013

bøllen

B&J skriver:

Puhh sikke et syn jeg ville godt nok også bliv meget chokket, selv om vi ingen bil har ja så har vi altså en autostol, godt nok er den købt brugt men den fejler ingen ting... syntes det er vigtigt vi passer på vores børn. man ja mange der ikke gør det men ihh hvor er den svær ja, for jeg havde ikke gjord noget hvad kan man gøre ja gå hen og skælde dem ud til hvad nytte ringe til politiet de gør skisme heller ingen ting

Jeg ringede til politiet, men fik en sludder for en sladder. Han takkede for jeg ringede men tvivler nu på han gjorde mere ved det.

jeg kan bare slet ikke have det  Altså og køre uden de sidder forsvarligt fast

Anmeld

27. april 2013

bøllen

modesty skriver:

Jeg ville ikke gøre noget. Jeg synes at det lyder som en familiekomsammen hvor man har besluttet sig for lige at smutte ned og hente en is, og altså ikke en familiebil som bliver brugt til hverdag. 

Det er f.eks også lovligt at medbringe et barn i en taxa uden autostol.

Det syntes jeg på ingen måde er en undskyldning, men der er vi jo så forskellige. Ingen stol = ingen is ... Sådan ser jeg på det.. 

Anmeld

27. april 2013

B&J

bøllen skriver:

Jeg ringede til politiet, men fik en sludder for en sladder. Han takkede for jeg ringede men tvivler nu på han gjorde mere ved det.

jeg kan bare slet ikke have det  Altså og køre uden de sidder forsvarligt fast

jeg forstår godt du ringede, men jeg er nok kommet til det punkt hvis politiet er lige glade jamen så kan jeg jo ikke gøre en skid... og du gjorde alt du kunne og mere kan man jo bare ikke gøre

Anmeld

27. april 2013

lycly

bøllen skriver:

Nej det jo lige det. Ringede en anden gang hvor jeg oplevede det samme , bagefter for at høre hvordan jeg skulle forholde mig. Hun sagde jeg endelig skulle ringe.

men idag var familien med ( min ) Og tror manden min syntes jeg er tosset .... Men kan altså ikke have det.

ja man burde nok gå direkte hen og sige det. Må overveje det hvis jeg oplever det igen.

Altså det værste der kan ske er vel bare at de beder en om at holde kæft og blande sig uden om. Og så vender man sig jo bare om og går, men man ved jo at man sgu nok har givet den noget at tænke over

Anmeld

27. april 2013

bøllen

B&J skriver:

jeg forstår godt du ringede, men jeg er nok kommet til det punkt hvis politiet er lige glade jamen så kan jeg jo ikke gøre en skid... og du gjorde alt du kunne og mere kan man jo bare ikke gøre

nej og havde heller ikke forvente de kunne stille det store op. For det er jo ikke noget alvorligt i den forstand. Og mange laver vi ting som gør de ikke overholde loven.

jeg står bare af når det kommer til transport og sikkerhed.

men det er jo ikke mit ansvar men deres forældres. 

Anmeld

27. april 2013

bøllen

LuLy skriver:

Altså det værste der kan ske er vel bare at de beder en om at holde kæft og blande sig uden om. Og så vender man sig jo bare om og går, men man ved jo at man sgu nok har givet den noget at tænke over

Ja det er korrekt. Manden min syntes hvi jeg var lidt langt ude

Anmeld

27. april 2013

B&J

bøllen skriver:

nej og havde heller ikke forvente de kunne stille det store op. For det er jo ikke noget alvorligt i den forstand. Og mange laver vi ting som gør de ikke overholde loven.

jeg står bare af når det kommer til transport og sikkerhed.

men det er jo ikke mit ansvar men deres forældres. 

Nemlig, men ja det er mange der er lige glade med

Anmeld

27. april 2013

anynom

bøllen skriver:

Jeg bliver dybt forarget . Ved godt mange gør noget man ikke må men kan simpelthen ikke have den uansvarlighed når det kommer til kørsel og ungernes sikkerhed .

ringede til politiet men fik en sludder for en sladder .

de kan jo umuligt være spændt fast med hver deres sele , de sad 4 på bagsædet  

Så du, at der ingen autostol var? For når du skriver som du gør efterfølgende, så lyder det altså mest som om du gætter dig til at børnene ikke var spændt fast.
Kan det ikke have været de voksne, som sad uden sele?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.