Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CroQuis skriver: Det vil jeg lige spørge om så! Og måske lige undersøge hvad tid jeg skal have taget BP for at få hurtigt svar... For ja, det er virkelig lang tid at vente en hel weekend Men det er bare det der står på sedlen
Det vil jeg lige spørge om så! Og måske lige undersøge hvad tid jeg skal have taget BP for at få hurtigt svar... For ja, det er virkelig lang tid at vente en hel weekend
Men det er bare det der står på sedlen
BigHope13 skriver: wow hvor er det bare vildt at læse, super fedt at begge æg overlevede optøningen og at de så begge har delt sig så flothåber på det giver god gevinst,
wow hvor er det bare vildt at læse, super fedt at begge æg overlevede optøningen og at de så begge har delt sig så flothåber på det giver god gevinst,
**Ønskebabyen skriver: Er også stadig helt overvældet og glad over det og har egentlig stadig lidt svært ved at tro på at det virkelig gik SÅ godt! Tusind tak for dine tanker og krydsede fingre håber det hjælper endnu en gang!
Er også stadig helt overvældet og glad over det og har egentlig stadig lidt svært ved at tro på at det virkelig gik SÅ godt! Tusind tak for dine tanker og krydsede fingre håber det hjælper endnu en gang!
BigHope13 skriver: det kan jeg sørme godt forstå, det er jo heller ikke så tit man høre at hele to æg overlever sådan en optøning, så det jo bare bedre end man turde drømme omJeg sender ihvertfald en masse positive tanker og håber det lykkedes jer
det kan jeg sørme godt forstå, det er jo heller ikke så tit man høre at hele to æg overlever sådan en optøning, så det jo bare bedre end man turde drømme omJeg sender ihvertfald en masse positive tanker og håber det lykkedes jer
Lauer skriver: Krydser alt hvad jeg har - hvor spændene Jeg har også BP dag den 10/5 og jeg fik ÆO 4 dage før dig
Krydser alt hvad jeg har - hvor spændene Jeg har også BP dag den 10/5 og jeg fik ÆO 4 dage før dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128