Så ruger jeg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Krydser alt det jeg kan

Tusind tusind tak. Det betyder så meget for os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

**Ønskebabyen

Carina:-) skriver:

Sådan! 

Håber det allerbedste for dig (jer ) 

Tusind tak

Anmeld

27. april 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Hvor er det fantastisk, at begge æg overlevede og har udviklet sig. Nu skal du bare ruge alt hvad du kan de bæstet 14 dage.
Jeg håber du får den bedste fødselsdagsgave, man kan ønske sig

Jeg er simpelthen så overvældet og glad over at de begge overlevede og var SÅ flotte.. Jeg kan stadig ikke helt forstå det og føler bare det hele er en drøm
Håber de næste 14 dage går hurtigt, men mon ikke når jeg har fødselsdag og skal bruge noget tid og energi på det

Håber dine/jeres krydsede fingre virker for mig endnu en gang

Anmeld

27. april 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg er simpelthen så overvældet og glad over at de begge overlevede og var SÅ flotte.. Jeg kan stadig ikke helt forstå det og føler bare det hele er en drøm
Håber de næste 14 dage går hurtigt, men mon ikke når jeg har fødselsdag og skal bruge noget tid og energi på det

Håber dine/jeres krydsede fingre virker for mig endnu en gang

Jeg kan godt forstå, at du er glad. Jeg synes heldigvis at de fleste har positive oplevelser med fryseæg

Det er kun godt, hvis din fødselsdag kan få dine tanker lidt væk jeg vil i hvert fald gøre alt for, at de krydsede fingre hjælper

Anmeld

27. april 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg kan godt forstå, at du er glad. Jeg synes heldigvis at de fleste har positive oplevelser med fryseæg

Det er kun godt, hvis din fødselsdag kan få dine tanker lidt væk jeg vil i hvert fald gøre alt for, at de krydsede fingre hjælper

Det er også helt sikkert fledt positive historier jeg har hørt, men er nok lidt pessimist og tænker at jeg ikke er så heldig.. Men jeg håber det!!

Min fødselsdag kan tæt sikkert få tankerne en smule væk og det der med jeg ikke heelt har fattet at der faktisk ér lagt æg tilbage, hjælper også på at tankerne ikke konstant kredser omkring alt det her

Håber inderligt dine krydsede fingre hjælper!

Anmeld

27. april 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Det er også helt sikkert fledt positive historier jeg har hørt, men er nok lidt pessimist og tænker at jeg ikke er så heldig.. Men jeg håber det!!

Min fødselsdag kan tæt sikkert få tankerne en smule væk og det der med jeg ikke heelt har fattet at der faktisk ér lagt æg tilbage, hjælper også på at tankerne ikke konstant kredser omkring alt det her

Håber inderligt dine krydsede fingre hjælper!

Jeg tror også, at det er sundt at være lidt pessimistisk. Så kan det være nemmere at tage de nederlag, som kommer i denne verden.
Men heldigvis skal du ikke bekymre dig om det, da du ikke vil få et nederlag igennem

Anmeld

27. april 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg tror også, at det er sundt at være lidt pessimistisk. Så kan det være nemmere at tage de nederlag, som kommer i denne verden.
Men heldigvis skal du ikke bekymre dig om det, da du ikke vil få et nederlag igennem

Hvor er du sød!!

Anmeld

28. april 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Ja meget flotte æg - det havde jeg aldrig i min vildeste fantasi turde håbe på.

Gud har du også bp den 10/5?? Altså i teorien skulle jeg jo have den 11/5 men eftersom det er en lørdag så tror jeg bare de rykkede det til fredag. Ved dog ikke om der er en anden procedure når det er med fryseæg?

Ja det har jeg

Men får først svar mandag den 13. fordi jeg bor så langt væk fra klinikken. Så skal til nærmeste hospital og få den taget. Typisk  Var også uheldig at det faldt i en weekend sidst.

Anmeld

28. april 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Ja det har jeg

Men får først svar mandag den 13. fordi jeg bor så langt væk fra klinikken. Så skal til nærmeste hospital og få den taget. Typisk  Var også uheldig at det faldt i en weekend sidst.

Ej hvor træls.. Forstår ikke hvorfor du skal vente så lang tid? De kan jo bare ringe svaret til klinikken? Det tror jeg da de gør i mit tilfælde, for jeg skal også bare køre til nærmeste sygehus. Der er bare et krav og det er at den skal tages inden kl 9.30

Anmeld

28. april 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Ej hvor træls.. Forstår ikke hvorfor du skal vente så lang tid? De kan jo bare ringe svaret til klinikken? Det tror jeg da de gør i mit tilfælde, for jeg skal også bare køre til nærmeste sygehus. Der er bare et krav og det er at den skal tages inden kl 9.30

Det vil jeg lige spørge om så! Og måske lige undersøge hvad tid jeg skal have taget BP for at få hurtigt svar...  For ja, det er virkelig lang tid at vente en hel weekend 

Men det er bare det der står på sedlen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.