Så ruger jeg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.360 visninger
26 svar
21 synes godt om
27. april 2013

**Ønskebabyen

På hele TO super flotte æg. Et 8 cellet og et æg de ikke længere kunne tælle cellerne på, men det var 11 cellet imorges og havde allerede delt sig mere siden laboranten roste æggene til skyerne!

Da de blev frosset ned i oktober var de henholdsvis 4 og 8 cellet

Har bp den 10. Maj - 5 dage efter min fødselsdag og håber noget så inderligt på en forsinket fødselsdagsgave!

Piger, jeres krydsede fingre virkede, og jeg håber derfor i fortsat vil krydse dem, så dette ender ud med en positiv bp.

Jeg er SÅ klar til at ligge 3 mdr foran toilet kummen, bring it ón!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Putomanen

Hvor er det fantastisk, at begge æg overlevede og har udviklet sig. Nu skal du bare ruge alt hvad du kan de bæstet 14 dage.
Jeg håber du får den bedste fødselsdagsgave, man kan ønske sig

Anmeld

27. april 2013

Carina:-)

Sådan! 

Håber det allerbedste for dig (jer ) 

Anmeld

27. april 2013

CroQuis

Wauw...

Det var godt nok nogle flotte æg  Er rigtig glad på dine vejne

Vildt vi har blodprøve dag, samme dag, når jeg fik lagt mine æg op to dage før dig

Anmeld

27. april 2013

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

På hele TO super flotte æg. Et 8 cellet og et æg de ikke længere kunne tælle cellerne på, men det var 11 cellet imorges og havde allerede delt sig mere siden laboranten roste æggene til skyerne!

Har bp den 10. Maj - 5 dage efter min fødselsdag og håber noget så inderligt på en forsinket fødselsdagsgave!

Piger, jeres krydsede fingre virkede, og jeg håber derfor i fortsat vil krydse dem, så dette ender ud med en positiv bp.

Hold da op nogle super flotte æg!!

For dig!!! 

Anmeld

27. april 2013

ønskebørn74

**Ønskebabyen skriver:

Uuuuuuuuuuhhhhhh søde... Så spændende... 

Anmeld

27. april 2013

**Ønskebabyen

ønskebarn74 skriver:

Uuuuuuuuuuhhhhhh søde... Så spændende... 

Ja det er helt vildt spændende.. Håber sådan at bare et af dem sætter sig fast!

Anmeld

27. april 2013

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Hold da op nogle super flotte æg!!

For dig!!! 

Tusind tak! det betyder meget at nogle krydser fingre for os..

Er også ret overvældet over de flotte æg.

Anmeld

27. april 2013

o1Mutte

**Ønskebabyen skriver:

Krydser alt det jeg kan

Anmeld

27. april 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Wauw...

Det var godt nok nogle flotte æg  Er rigtig glad på dine vejne

Vildt vi har blodprøve dag, samme dag, når jeg fik lagt mine æg op to dage før dig

Ja meget flotte æg - det havde jeg aldrig i min vildeste fantasi turde håbe på.

Gud har du også bp den 10/5?? Altså i teorien skulle jeg jo have den 11/5 men eftersom det er en lørdag så tror jeg bare de rykkede det til fredag. Ved dog ikke om der er en anden procedure når det er med fryseæg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.