Diarre nu på 4. døgn - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

Blirnokaldrigfru

Miss BananaHammock skriver:

Det var absolut heller ikke det vi fik afvide på børmeafdelingen. Vi fik derimod afvide at vi skulle holde øje med tissebleer. Dem skulle der være også selvom der er "væske i lorten".

De tisser altså også af at få vand men ja, masser af væske, og hold øje med bleer. men vi fik rådet om at holde igen med mælkeprodukter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Miss BananaHammock

Frk P. skriver:

De tisser altså også af at få vand men ja, masser af væske, og hold øje med bleer. men vi fik rådet om at holde igen med mælkeprodukter..

Rettede også lige så der ikke stod derimod - det lød helt forkert ville også bare mere sige at den med sukkervand fik vi ikke da vi var indlagt på Skejby - han skulle faktisk vækkes også ha' flaske hver 3 time den første nat.

Anmeld

26. april 2013

Blirnokaldrigfru

Rettede også lige så der ikke stod derimod - det lød helt forkert ville også bare mere sige at den med sukkervand fik vi ikke da vi var indlagt på Skejby - han skulle faktisk vækkes også ha' flaske hver 3 time den første nat.

Havde han diarre? Og var i indlagt med det?

Anmeld

26. april 2013

Hullabullabulla

Frk P. skriver:

Du forstår mig fuldt ud mælkeprodukter kan genere maven når den i forvejen er i uro, og man bør derfor undgå det indtil maven er i ro igen man anbefaler sukkervand fordi de så får væske og sukker hjælper kroppens salte i balance igen jeg ville prøve det, og hvis han ikke brokker sig, så har han det jo fint nok med det? Hellere 6 timer kun med væske og ingen diarre end et døgn med mad og diarre - tænker jeg? vi gjorde det ved vores datter (fik rådet af vagtlægen), sidste gang hun havde diarre.. Og det virkede.. Hun fik mad omkringboendes midnat og så gav vi kun væske indtil omkring kl 14.. Hendes mave havde da været i ro siden kl 10.. Det skal luge siges at hun på intet tidspunkt græd efter mad

Nu har vi så en ret sulten dreng som konsekvent skriger efter mad hver 3. time..

Sukkervand kan holde ham hen - men kun indtil han får mme desværre..

Anmeld

26. april 2013

Miss BananaHammock

Frk P. skriver:

Havde han diarre? Og var i indlagt med det?

Jeps.

Anmeld

26. april 2013

Blirnokaldrigfru

Britt88 skriver:

Nu har vi så en ret sulten dreng som konsekvent skriger efter mad hver 3. time..

Sukkervand kan holde ham hen - men kun indtil han får mme desværre..

Har i prøvet kamille the i flasken? Det kan nok holde ham hen lidt længere ja, i vælger jo - men det virkede her og hvis du er i tvivl, ku du jo ringe til vagtlægen og spørge om det er rigtigt, at det er det bedste jeg ved ikke, måske har alderen også noget at sige.. Min pige er 9 måneder og var syg for 3 uger siden...... Men god bedring hvert fald )

Anmeld

26. april 2013

Blirnokaldrigfru

Jeps.

Det lyder ikke rart hvor gammel var han der?

Anmeld

26. april 2013

Miss BananaHammock

Frk P. skriver:

Det lyder ikke rart hvor gammel var han der?

Knap tre mdr. Så nok også derfor vi blev indlagt. Han havde ret slem diarre. Der var dog intet unormalt at finde og da han var frisk igen blev vi udskrevet. Diarren holdte dog først efter en uge.

Anmeld

26. april 2013

Hullabullabulla

Frk P. skriver:

Har i prøvet kamille the i flasken? Det kan nok holde ham hen lidt længere ja, i vælger jo - men det virkede her og hvis du er i tvivl, ku du jo ringe til vagtlægen og spørge om det er rigtigt, at det er det bedste jeg ved ikke, måske har alderen også noget at sige.. Min pige er 9 måneder og var syg for 3 uger siden...... Men god bedring hvert fald )

Tænker at jeg vil fortynde mme'en i nogle dage så han trods alt får lidt mad - han er jo kun 7 uger så er lidt nervøs for at skulle skære maden helt væk og kun give væske men kunne da være jeg skulle høre vagtlægen ad.. Og tak det er forfærdeligt når de små er syge

Anmeld

26. april 2013

Blirnokaldrigfru

Britt88 skriver:

Tænker at jeg vil fortynde mme'en i nogle dage så han trods alt får lidt mad - han er jo kun 7 uger så er lidt nervøs for at skulle skære maden helt væk og kun give væske men kunne da være jeg skulle høre vagtlægen ad.. Og tak det er forfærdeligt når de små er syge

Måske var det en god ide at høre vagtlægen ad nej det er frygteligt, og man vil bare gøre alt for de skal have det bedst muligt! Så forstår godt dine bekymringer, jeg havde det også selv skidt med det da min nus var syg og kun skulle have vand :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.