Hej
Vi startede med at snakke med andre i samme område, som havde børn i børnehavealder ca. De anbefalede alle sammen varmt den nærmeste vs. Jeg var lidt nervøs for det, siden jeg syntes, det var så store forhold og er vokset op med at høre negativ snak om den slags institutioner.
Jeg og manden snakkede grundigt om det, og siden vi havde flere skrækeksempler på dp'er i kvarteret, og vi kun hørte den højeste ros om vs'en, så vant min mand på argumentet om, at vs'en havde godt uddannet personale. Det gjorde udslaget. Ingen vi snakkede med, som havde sit barn hos dp var 100% fornøjet, alle, som havde barn i den lokale vs roste den op i skyerne. I dag er jeg evig taknemmelig for at vi tog det valg. Det har været fantastisk, og det var trist da yngstemand i sommer flyttede over i børnehavedelen.
Vi fik plads begge gange på førstevalget - selvom det var på et hængende hår med Lillebror.
Efter at vi fik tildelt plads til nr 1, tog vi kontakt med dem og fik lov til at komme der på besøg nogle gange, når de var ude og legede, og nogle gange sad hun og spiste sin mad sammen med de andre børn. Det gjorde det meget enkelt og trygt den dag, hun begyndte der. Anbefales.
Anmeld