Kryds fingre, piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

o1Mutte

grinny skriver:

Halsbrand næsten 24/7, træt, sulten og tørstig konstant, ømme bryster og meget meget mild kvalme 

Men når man kæmper sådan for det, er der ikke noget bedre end alle de symptomer  

Tror faktisk også det er skønnere at kunne mærke man er gravid, end slet ikke at mærke noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

kriknu

Ih hvor spændende - min er også en økobebs lavet lige inden vi skulle starte i behandling ... Han startede dog med at have en tvilling - så lidt gik der galt, men jeg får min ønskebaby og forhåbentlig når jeg at gøre ham til storebror en dag, men nu må vi se 

Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, og kan mærke at der er en lille mand inde i maven der krydser med 

Anmeld

26. april 2013

o1Mutte

kriknu skriver:

Ih hvor spændende - min er også en økobebs lavet lige inden vi skulle starte i behandling ... Han startede dog med at have en tvilling - så lidt gik der galt, men jeg får min ønskebaby og forhåbentlig når jeg at gøre ham til storebror en dag, men nu må vi se 

Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg kan, og kan mærke at der er en lille mand inde i maven der krydser med 

Åh en dejlig historie

Håber din lille søn bliver storebror en dag

Anmeld

26. april 2013

o1Mutte

kriknu skriver:

Er dog ked af, at du mistede den ene. Men heldigvis hang din lille dreng godt fast

Anmeld

26. april 2013

kriknu

o1Mutte skriver:

Er dog ked af, at du mistede den ene. Men heldigvis hang din lille dreng godt fast

Han hænger super godt fast, jeg var på FG tidligere i graviditeten hvor et eller andet gav dem en mistanke om at jeg ville komme til at føde ALT for tidligt, tror de sagde omkring uge 27 ... Nu er jeg 31+0 (eller rettere 31+1 det blev lige pludselig en ny dag)

vi krydser forsat videre, og bassen inde i maven sparker med krydsede tæer (det føles sådan lige nu i hvert fald, AV! - lille møgunge 

Anmeld

26. april 2013

o1Mutte

kriknu skriver:

Han hænger super godt fast, jeg var på FG tidligere i graviditeten hvor et eller andet gav dem en mistanke om at jeg ville komme til at føde ALT for tidligt, tror de sagde omkring uge 27 ... Nu er jeg 31+0 (eller rettere 31+1 det blev lige pludselig en ny dag)

vi krydser forsat videre, og bassen inde i maven sparker med krydsede tæer (det føles sådan lige nu i hvert fald, AV! - lille møgunge 

Det er da dejligt.. Håber han bliver derinde til han er fuldbåren

Anmeld

26. april 2013

Putomanen

Det lyder som et godt tegn, jeg for dig

Anmeld

26. april 2013

Kay

26. april 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Det lyder som et godt tegn, jeg for dig

Tak, jeg får brug for alle de krydsede fingre jeg kan få

Anmeld

26. april 2013

o1Mutte

Kay skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.