Kryds fingre, piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.833 visninger
37 svar
6 synes godt om
25. april 2013

o1Mutte

Ja, vi går jo igang i næste måned med behandling.. Men vi håber jo på at lave en lille øko bebs i denne måned.. Og chancerne er jo nok lidt større efter jeg blev skyllet igennem Nå men, jeg var IKKE i tvivl om at jeg havde ÆL. Det gjorde godt nok nas denne gang.. Og det er ca en uge siden i dag..
Idag var jeg lige hurtigt på wc, og ser en lille plet blod i mine trusser.. Der er ikke kommet mere..
Kan det mon være ægget der har sat sig fast????

Jeg HÅBER, men tør ikke håbe for meget.. Er blevet skuffet utallige gange.. Men det håber nu stadig lidt alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Ja, vi går jo igang i næste måned med behandling.. Men vi håber jo på at lave en lille øko bebs i denne måned.. Og chancerne er jo nok lidt større efter jeg blev skyllet igennem Nå men, jeg var IKKE i tvivl om at jeg havde ÆL. Det gjorde godt nok nas denne gang.. Og det er ca en uge siden i dag..
Idag var jeg lige hurtigt på wc, og ser en lille plet blod i mine trusser.. Der er ikke kommet mere..

Jeg HÅBER, men tør ikke håbe for meget.. Er blevet skuffet utallige gange.. Men det håber nu stadig lidt alligevel

Anmeld

25. april 2013

grinny

Vi skulle starte i behandling til juni, men har lavet en økobebs nu - så det kan ske når der falder lidt ro over det hele 

Anmeld

25. april 2013

Babydrøm

o1Mutte skriver:

Anmeld

25. april 2013

tarkoflen

Uhh hvor skal jeg nok alt hvad jeg har lært håber der er en økobebs på vej til jer

Anmeld

25. april 2013

Mama1304

25. april 2013

AnonymMor

o1Mutte skriver:

Alt hvad jeg kan  

det kunne være så dejligt for jer 

Anmeld

25. april 2013

ditski

uhh det er spændende håber det er en økobebs

Anmeld

25. april 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Taak og til jer

Anmeld

25. april 2013

o1Mutte

grinny skriver:

Vi skulle starte i behandling til juni, men har lavet en økobebs nu - så det kan ske når der falder lidt ro over det hele 

Min mand er helt overbevist om at det har hjulpet at jeg er blevet skylle igennem til HSU.. Håber han har ret

Og tillykke med graviditeten, er det ikke den fedeste følelse at stå med en positiv test når man har prøvet SÅ længe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.