Kryds fingre, piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

o1Mutte

AnnL skriver:

Taak
Håber det hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Uhh hvor skal jeg nok alt hvad jeg har lært håber der er en økobebs på vej til jer

Mange tak!!

Det håber jeg også

Anmeld

25. april 2013

o1Mutte

Mama1304 skriver:

Mange tak

Anmeld

25. april 2013

o1Mutte

Rinepigen skriver:

Alt hvad jeg kan  

det kunne være så dejligt for jer 

Taak

Ja, det kunne være SÅ dejligt

Anmeld

25. april 2013

o1Mutte

ditski skriver:

uhh det er spændende håber det er en økobebs

Det er MEGA spændende.. Sidste chance i denne omgang for at lave en øko bebs i hvert fald

Anmeld

25. april 2013

grinny

Min mand er helt overbevist om at det har hjulpet at jeg er blevet skylle igennem til HSU.. Håber han har ret

Og tillykke med graviditeten, er det ikke den fedeste følelse at stå med en positiv test når man har prøvet SÅ længe?

Tror også det har hjulpet  

Jo det er en vild følelse, men også meget skræmmende. Er bange for at der går noget galt fordi jeg kan ikke forstå at vi efter 3 år "bare sådan lige" kan lave en baby. Vi skal til tryghedsscannin 7+0 og tror først det går rigtigt op for mig der 

Tog også 8 test + hos lægen før jeg troede på det 

Anmeld

25. april 2013

o1Mutte

grinny skriver:

Tror også det har hjulpet  

Jo det er en vild følelse, men også meget skræmmende. Er bange for at der går noget galt fordi jeg kan ikke forstå at vi efter 3 år "bare sådan lige" kan lave en baby. Vi skal til tryghedsscannin 7+0 og tror først det går rigtigt op for mig der 

Tog også 8 test + hos lægen før jeg troede på det 

Det kan jeg godt forstå.. Tror også jeg vil have MEGET svært ved at forstå det når/hvis jeg laver en positiv test..
Kan godt forstå du glæder dig til scanningen, så bliver det måske også mere ''virkeligt''

Anmeld

25. april 2013

grinny

o1Mutte skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Tror også jeg vil have MEGET svært ved at forstå det når/hvis jeg laver en positiv test..
Kan godt forstå du glæder dig til scanningen, så bliver det måske også mere ''virkeligt''

Ja jeg tror også det bliver mere virkeligt, især hvis vi kan se et blinkende hjerte 

Anmeld

25. april 2013

o1Mutte

grinny skriver:

Ja jeg tror også det bliver mere virkeligt, især hvis vi kan se et blinkende hjerte 

Selvfølgelig kan i da det!

Har du ellers nogen symptomer?

Anmeld

25. april 2013

grinny

o1Mutte skriver:

Selvfølgelig kan i da det!

Har du ellers nogen symptomer?

Halsbrand næsten 24/7, træt, sulten og tørstig konstant, ømme bryster og meget meget mild kvalme 

Men når man kæmper sådan for det, er der ikke noget bedre end alle de symptomer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.