Problemer med kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

Wik

malle23 skriver:

Okay ja det var en del, men tak for hjælpen. 

Håber snart din kommune for styr på det så du kan få nogle penge

Tag dit nem id med, for en sikkerhedsskyld. Og hvis du har en mand, så ham og hans også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

C-Dog

De har vel sagt til dig du skal i aktivering, hvis man ikke er det får man ikke penge. Medmindre man har en officiel sygemelding fra sin læge. Men hvis du ikke er blevet kaldt i aktivering, jobklub osv, kan jeg ikke se hvad der er gået galt. Har du været til alle samtaler osv?

Anmeld

25. april 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkHamilton skriver:

De har vel sagt til dig du skal i aktivering, hvis man ikke er det får man ikke penge. Medmindre man har en officiel sygemelding fra sin læge. Men hvis du ikke er blevet kaldt i aktivering, jobklub osv, kan jeg ikke se hvad der er gået galt. Har du været til alle samtaler osv?

jaa har været til samtaler og har også en sygemelding.

Anmeld

25. april 2013

Trekløver(:

Wik skriver:

Tag dit nem id med, for en sikkerhedsskyld. Og hvis du har en mand, så ham og hans også

Okay det vil vi gøre :-)   Tak. 

Anmeld

25. april 2013

Maja88

malle23 skriver:

Det skal jeg fordi jeg er afløser på et plejehjem lige nu, og har ikke optjent timer nok så jeg er berretiget til a-kasse.

Skal søge Kh for 4 måneder, da min mand er færdig som ingeniør der og har fået fast arbejde bagefter, og så har jeg ikke længere brug for KH. 

Så du er ikke medlem af en a kasse??

Anmeld

25. april 2013

Trekløver(:

Maja88 skriver:

Så du er ikke medlem af en a kasse??

Jo jeg er medlem af FOA, men man skal være medlem 12 måneder for at modtage dagpenge, og jeg når kun at have været medlem i 10 måneder! Derudover skal man også have haft et vist antal arbejdstimer for at være berretiget. 

Hvorfor vil du vide det overhovedet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.