Problemer med kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Sagen er den jeg søgte kontanthjælp i marts måned men har stadig ikke set skyggen af nogen penge, har prøvede og ringe idag for at hører og hun sagde de ville ringe tilbage men jeg er da ved at blive sindsyg over jeg ikke får nogen penge.
Er der nogen der har prøvet kommunen træk den og hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

baby012

MiichellaMalou skriver:

Sagen er den jeg søgte kontanthjælp i marts måned men har stadig ikke set skyggen af nogen penge, har prøvede og ringe idag for at hører og hun sagde de ville ringe tilbage men jeg er da ved at blive sindsyg over jeg ikke får nogen penge.

Der gik to måneder da jeg søgte til jeg så penge :/ og så var det ikke nødvendigt længere  

ville nok ringe og rykke dem., 

Anmeld

25. april 2013

Silas&Mille

Ved ikke hvordan de gør det i andre kommuner.

Men da vi kom hjem fra Sverige og begge skulle på KH (den gang starthjælp) troppede vi op på kommunen den første hverdag vi var hjemme.
tror kun der gik en uges tid så havde vi pengene.
Dog skete der en fejl, så det kun var en af os der fik, men det var en fejl fra deres side af og der gik abre 3 dage, så havde vi resten af pengene + en engangsydelse.

Bor i Skanderborg

Anmeld

25. april 2013

pussekat

MiichellaMalou skriver:

hejsa
min mand søge den 19-2 og han fik penge den 1-3 tro også han skulle gå i nok månde ud penge men nej

Anmeld

25. april 2013

MorTilEn2013Dreng

baby012 skriver:

Der gik to måneder da jeg søgte til jeg så penge :/ og så var det ikke nødvendigt længere  

ville nok ringe og rykke dem., 

Ringede her idag hvor hun sagde de ville ringe tilbage

Anmeld

25. april 2013

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Jeg ved desværre ikke hvordan det fungere, men er da også nysgerrig, da jeg selv skal søge kontanthjælp her til maj, så jeg kan få kontanthjælp under min barsel. 

Må jeg høre hvad du skulle medbringe af dokumentation osv. da du søgte og hvordan det foregår? 

Kh Malle 

Anmeld

25. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Silas&Mille skriver:

Ved ikke hvordan de gør det i andre kommuner.

Men da vi kom hjem fra Sverige og begge skulle på KH (den gang starthjælp) troppede vi op på kommunen den første hverdag vi var hjemme.
tror kun der gik en uges tid så havde vi pengene.
Dog skete der en fejl, så det kun var en af os der fik, men det var en fejl fra deres side af og der gik abre 3 dage, så havde vi resten af pengene + en engangsydelse.

Bor i Skanderborg

Det var godt nok heldigt. Jeg burde jo faktisk også få for april måned tænker jeg. Men har slet ikke forstand på det der. Og det er første gang jeg nogensinde søger kontanthjælp

Anmeld

25. april 2013

MorTilEn2013Dreng

pussekat skriver:

hejsa
min mand søge den 19-2 og han fik penge den 1-3 tro også han skulle gå i nok månde ud penge men nej

Ja jeg er gået en hel måned uden penge

Anmeld

25. april 2013

MorTilEn2013Dreng

malle23 skriver:

Jeg ved desværre ikke hvordan det fungere, men er da også nysgerrig, da jeg selv skal søge kontanthjælp her til maj, så jeg kan få kontanthjælp under min barsel. 

Må jeg høre hvad du skulle medbringe af dokumentation osv. da du søgte og hvordan det foregår? 

Kh Malle 

Puha jeg synes jeg skulle have mange ting med . Som papir på hvad jeg betaler i husleje at min børneopsparing er låst til jeg bliver 21 som først er i slutning af juli. Og kontoudskrift fra banken så de kunne se hvornår jeg sidst fik penge. Tror ikke der var så meget mere jeg havde med og jo selvfølgelig min vandrejournal.

Anmeld

25. april 2013

Nemesis

Min søn søgte første gang d. 17 januar og fik udbetalt for den 17-31 januar d. 31 januar og siden da er det kørt problemfrit.

Vi havde alle papirer med. Bankoversigter lige hentet fra banken.

Så kan slet ikke forstå du ikke har rykket meget mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.