hverdags aftener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

majba

Anonym skriver:

sagen er den jeg har 2 børn på 1 og 3 og vi er inviteret til fødselsdag på en hverdag kl 17.30

jeg er hjemme kl 17 og min mand henter unger kl 16

hvore unger plejer at blive lagt kl 19.15 og kl 20

vi skal alle ud af døren kl 6.20 dagen efter 

ville i tage med ??

Kom til tæt tænke om de havde bestemt dagen idag fordi der er hellig dag imorgen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Loa

Anonym skriver:

også hvis man kun kan være der ca 1½ time??

Tænker at lidt tid er bedre end ingen tid, sammen med familien.

Anmeld

25. april 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

sådan har jeg det nemlig også

Så synes jeg ikke i skal gøre det.

Anmeld

25. april 2013

lycly

Jeg ville tage med, men tage hjem så de kom i seng ved 20-tiden i stedet for Medmindre I har en lang køretur, for så er de jo ikke længe I kan være der.

Anmeld

25. april 2013

Moma

Jeg har ikke læst de andre svar igennem. . . .

Jeg ville tage af sted og give børnene nattøj på og børste tænder, inden vi kørte hjem igen.

Hvis dine børn ikke falder i søvn på vej hjem, så ville jeg tage hjem igen, så de kunne puttes til normal tid.

Alle har forståelse for, at I har små børn, så når I siger ja tak til indbydelsen, siger I bare som det er, at I er nødt til at køre, så jeres børn kan blive puttet til normal puttetid.

Anmeld

25. april 2013

Maria-s

Anonym skriver:

det har du helt ret i

for til min søns 1 års fødselsdag sagde de at de kom men dagen før fik jeg afvide af min svigermor de var taget på ferie og det sårede mig meget så det kan også være at jeg stadig er lidt sur oger det og det bare gør at det at det er en hverdag bliver forstærket , gir det mening??

Det giver da rigtig meget mening. Men synes det vil være flot af dig at være den "store" og vise at selvfølgelig dukker I op til inviteret fødselsdag, SELVOM det er hverdag, i er en børnefamilie med små børn og at I skal tidligt op næste dag hvis deres opførsel så går igen, næste gang dine børn har fødselsdag, ja så ville jeg lade dem vide at jeg var skuffet og SÅ synes jeg du vil være i din fulde ret til at prioritere hverdgsrutinen højere

Anmeld

25. april 2013

Nemesis

ja ville tage med når det er nær familie, men jeg ville tage nattøj osv med og så gøre dem natklar inden vi kørte så de var lige til at bære ind i seng.

ville så køre når det var sengetid hvis jeg vidste mine unger ville falde i søvn og ellers køre så de kunne ligge i deres seng til alm. sengetid.

Anmeld

25. april 2013

Maja88

Jeg ville gøre det... vi plejer bare at tage weekendsengen med

Anmeld

25. april 2013

Mumto3

Anonym skriver:

sagen er den jeg har 2 børn på 1 og 3 og vi er inviteret til fødselsdag på en hverdag kl 17.30

jeg er hjemme kl 17 og min mand henter unger kl 16

hvore unger plejer at blive lagt kl 19.15 og kl 20

vi skal alle ud af døren kl 6.20 dagen efter 

ville i tage med ??

Jeg ville klart blive hjemme. Ingen får noget ud af det, med små børn der er trætte og plyderede, samt det ødelægger deres døgnrytme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.