hverdags aftener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Det forstår jeg godt men forstår familien ikke også at I så kun er der i kortere tid? kan godt forstå du synes det er bøvlet, men tænk på hvordan det varmer den det har fødselsdag

det har du helt ret i

for til min søns 1 års fødselsdag sagde de at de kom men dagen før fik jeg afvide af min svigermor de var taget på ferie og det sårede mig meget så det kan også være at jeg stadig er lidt sur oger det og det bare gør at det at det er en hverdag bliver forstærket , gir det mening??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Fuglemor

Anonym skriver:

sagen er den jeg har 2 børn på 1 og 3 og vi er inviteret til fødselsdag på en hverdag kl 17.30

jeg er hjemme kl 17 og min mand henter unger kl 16

hvore unger plejer at blive lagt kl 19.15 og kl 20

vi skal alle ud af døren kl 6.20 dagen efter 

ville i tage med ??

Jeg ville ikke. Men vores il heller ikke sove når vi er andre steder. Og hun skal helst have hendes rutiner om aften.

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

En madpakke med i bilen.. Det har vi stortset altid uanset hva vi ska der tager mere end 20min ha ha så er sulten i hvert fald stimuleret også lad dem hygge ved mor og far med deres legetøj.. For os er det ik et problem.. Når vi så kommer hjem bruger vi måske lige 10 min længere på at falde ned og nusse også i seng.. Men hun har os været vanstil at hvis bare mor og far er der så er alt godt

det var en god ide

Anmeld

25. april 2013

bøllen

Anonym skriver:

det er netop sådan jeg har det men det er manden der vil afsted synes nemlig at vi laver så meget på den få timer herhjemme og deet er ulvetimen med mad, hygge også nat nat og hvis så skal ud af døren og ud og hjem så bliver det super stresset og så skal vi så tidligt ud af døren næste dag 

jeg havde nok valgt det fra. Men jeg personligt syntes også det er for meget at byde ungerne på en alm hverdags aften, hvor alle har været afsted hele dagen.

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Mor12 skriver:

Jeg ville ikke. Men vores il heller ikke sove når vi er andre steder. Og hun skal helst have hendes rutiner om aften.

sådan har jeg det nemlig også

Anmeld

25. april 2013

L&V

Anonym skriver:

det var en god ide

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

jeg havde nok valgt det fra. Men jeg personligt syntes også det er for meget at byde ungerne på en alm hverdags aften, hvor alle har været afsted hele dagen.

nemlig sådan har jeg det også

Anmeld

25. april 2013

Guldet

Synes det er en god ide, at tage en bette madpakke med i bilen ( som en skriver) til børnene, og hvad med át tage nattøj og tandbørste med? De små har det med at falde i søvn i bilen på vej hjem. Så hvis de allerede har nattøj og fået børstet tænder, så er de lige til at putte i seng når i kommer hjem.

Anmeld

25. april 2013

Lise

Ja, vi ville tage afsted. Og så ville jeg tage nattøj og tandbørster med, så de kunne gøres klar til at putte inden man kørte hjem, i håb om at de faldt i søvn i bilen. 

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres gode svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.