hverdags aftener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

sagen er den jeg har 2 børn på 1 og 3 og vi er inviteret til fødselsdag på en hverdag kl 17.30

jeg er hjemme kl 17 og min mand henter unger kl 16

hvore unger plejer at blive lagt kl 19.15 og kl 20

vi skal alle ud af døren kl 6.20 dagen efter 

ville i tage med ??

nej ville blive hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Ja. Jeg synes det er vigtigt at holde sammen på familien 

synes også¨familien er vigtig men synes bare tidspunket er dum

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

nej ville blive hjemme

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja sådan er det ofte men så har man været der

det er også rigtig 

Anmeld

25. april 2013

bøllen

Anonym skriver:

kører turen er kun ca 15-20 min men så kan vi måske være der 1½ time og så hjem igen.

nemlig også jeg har det at så længe de er små er det ders behov der skal komme først og det er det ik at tage til fødselsdag midt i ulvetimen og hjem igen 

Må indrømme jeg nok havde sagt nej tak. Vi har altid priotereret at vores børns hverdag og rutiner blev overholdt .

og vores børn har ikke kunne finde ud af , at blive kastet i seng som det første når de kom hjem.

så med mindre jeres børn håndtere dette fint , og i kunne gøre dem natklar inden I kører hjemover. Så ville jeg blive hjemme 

Anmeld

25. april 2013

L&V

Anonym skriver:

det er også rigtig 

Der er der den med kvalitet frem for kvantitet kommer ind.. 1 1/2 time ka være lige så hyggelig som 5

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Der er der den med kvalitet frem for kvantitet kommer ind.. 1 1/2 time ka være lige så hyggelig som 5

det er helt rigtig men det er også bare lige vores ulvetime fordi børne især ham på 1 er sulten og træt.

Anmeld

25. april 2013

Maria-s

Anonym skriver:

synes også¨familien er vigtig men synes bare tidspunket er dum

Det forstår jeg godt men forstår familien ikke også at I så kun er der i kortere tid? kan godt forstå du synes det er bøvlet, men tænk på hvordan det varmer den det har fødselsdag

Anmeld

25. april 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Må indrømme jeg nok havde sagt nej tak. Vi har altid priotereret at vores børns hverdag og rutiner blev overholdt .

og vores børn har ikke kunne finde ud af , at blive kastet i seng som det første når de kom hjem.

så med mindre jeres børn håndtere dette fint , og i kunne gøre dem natklar inden I kører hjemover. Så ville jeg blive hjemme 

det er netop sådan jeg har det men det er manden der vil afsted synes nemlig at vi laver så meget på den få timer herhjemme og deet er ulvetimen med mad, hygge også nat nat og hvis så skal ud af døren og ud og hjem så bliver det super stresset og så skal vi så tidligt ud af døren næste dag 

Anmeld

25. april 2013

L&V

Anonym skriver:

det er helt rigtig men det er også bare lige vores ulvetime fordi børne især ham på 1 er sulten og træt.

En madpakke med i bilen.. Det har vi stortset altid uanset hva vi ska der tager mere end 20min ha ha så er sulten i hvert fald stimuleret også lad dem hygge ved mor og far med deres legetøj.. For os er det ik et problem.. Når vi så kommer hjem bruger vi måske lige 10 min længere på at falde ned og nusse også i seng.. Men hun har os været vanstil at hvis bare mor og far er der så er alt godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.