cykkel hjelm :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

LilleLene

Kay skriver:

det er bare at blive ved... pludselig er den der  

syntes bare næsten ikke der er nogle i jylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Nadia&Daniel

Kay skriver:

det er ved at være vejr til at lillepigen og mig kan cykle sammen og hun er også ved ar være stor nok til det  

men så skal hun jo ha en cykkel hjelm... men hvilken en? og hvor køber man dem? så de ik koster en formue?

hendes hoved omkreds er 44,2  

Vi købte Laura's cykelhjelm i Ritter cykler i Lyngby storecenter - ved dog ikke om de har i den størrelse du søger til bettepigen

Anmeld

27. april 2013

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Vi købte Laura's cykelhjelm i Ritter cykler i Lyngby storecenter - ved dog ikke om de har i den størrelse du søger til bettepigen

der har jeg ik været nede og kigge endnu... men det skal da prøves

Anmeld

27. april 2013

Kay

LilleLene skriver:

syntes bare næsten ikke der er nogle i jylland

uhhh det ved jeg ik... men det har du nok ret i... det er jo startet som et "københavner" fenomen  

Anmeld

27. april 2013

LilleLene

Kay skriver:

uhhh det ved jeg ik... men det har du nok ret i... det er jo startet som et "københavner" fenomen  

præcis

Anmeld

27. april 2013

Christina :-)

Jeg har en til min søn hvor man kan gør den mindere og større luge efter hovedet

Anmeld

27. april 2013

PernilleogLouis

Vi har en fra Bell også fra cykelhandleren - gav omkring 400

Anmeld

27. april 2013

Sara.

Kay skriver:

ja selvfølgelig er de også udsat i vognen... og jo også derfor ejg skriver at hun skal havde hjelm på... 

men de er mere beskyttede i en træ kasse end de er bag på cyklen hvor der intet beskyttelse er... samtidig vælter christjania cyklen heller ikke lige så let som cyklen hvis mor eller far køre ned i et hul i vejen og kommer ud af ballance fx. 

men derfor syntes jeg stadig at de 500 kr. vores cykkelhandler vil ha for baby hjælme er en ALT for høj pris for sikkerheds udstyr man andre steder kan få billigere!

desuden er det jo om hvor godt den sidder på hendes hoved og om den er godkendt der tæller... så er det bedøvende ligegyldigt hvor den er købt! jeg spøeg bare fordi jeg syntes vores cykkelhandler prøver at spinde guld på ordet "baby" lige som mange andre der forhandler alt muligt gør... lige så snart noget er specialt beregnet til baby kan man tillade sig at tage en formue for det... 

Det var bare fordi du skrev at det mest var en princip cykelhjelm..

Jeg synes også 500 kr rr meget men vi gav som sagt kun 300 for en hjelm hos cykelforretningen.....

Desværre er man ikke selv altid herre over hvad der sker på vejene.

Men mon ikje i finder den rigtige til jer

Anmeld

29. april 2013

Alexander&Lærke

Jeg har en meget lille cykel hjelm som er købt i babysam det er den mindste str døden er ikke brugt alverden kun til de små ture vi har været på og slet ikke dagligt, den er grå/ sort så meget unisex. Vil du købe den? 

Anmeld

29. april 2013

L&V

Vi købte lauras ved cykelhandleren mener den kostede 360,- men sidder perfekt hvilket er ret vigtigt og derfor vil vi altid købe sådabn noget ved en cykel handler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.