cykkel hjelm :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

Kay

LilleLene skriver:

Køb hos cykelhandleren... de er udlært i hvordan de skal passe !

har lige købt en il min den bette som kostede 300 kr

altså... det er mest en princip cykkel hjelm... 

hun skal sidde i vores christjania cykkel, og være spændt fast... så det er for at hun lære man skal havde hjælm på... hun og cyklen falder jo ikke bare nogle stæder og hun sidder godt beskyttet inde i kassen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Kay

Maja84 skriver:

Synes at have set flere cykelhandleren have dem til 200-300kr men er jo nok forskelligt hvor man bor

ja det tror jeg også

Anmeld

26. april 2013

LilleLene

Kay skriver:

hun skal sidde i vores christjania cykkel, og være spændt fast... så det er for at hun lære man skal havde hjælm på... hun og cyklen falder jo ikke bare nogle stæder og hun sidder godt beskyttet inde i kassen

ja okay

uf hvor ville jeg gerne have en christiania cykel

Anmeld

26. april 2013

Kay

LilleLene skriver:

ja okay

uf hvor ville jeg gerne have en christiania cykel

vi var så heldige at købe vores brugt til en virkelig god pris 

Anmeld

26. april 2013

B&J

jeg køber vores ved cykle handleren vi gav 260kr og der var flere forskellige motiver og man kan skrige den omme i nakken så de kan bruge den længere tid

Anmeld

26. april 2013

LilleLene

Kay skriver:

vi var så heldige at købe vores brugt til en virkelig god pris 

det er der bare ingen tæt på mig der har til salg

kigger næsten hver dag

Anmeld

27. april 2013

Kay

B&J skriver:

jeg køber vores ved cykle handleren vi gav 260kr og der var flere forskellige motiver og man kan skrige den omme i nakken så de kan bruge den længere tid

det var godt nok billigt i forhold til vores cykkelhandler

Anmeld

27. april 2013

Kay

LilleLene skriver:

det er der bare ingen tæt på mig der har til salg

kigger næsten hver dag

det er bare at blive ved... pludselig er den der  

Anmeld

27. april 2013

Sara.

Kay skriver:

Man er vel ligeså udsat i en Christiania cykel som bagpå mors cykel.... Biler kan jo godt køre ind i en.... Jeg forstår ikke de forældre der kører med deres børn i disse cykler uden hjelm på.

Nå det var et sidespring

Vi har også cykelhjelme fra cykelbutikker. Vi har givet ca 300 for hver deres hjelm. Det synes jeg er godt givet ud. De kan bruges rimelig længe ift f.eks tøj og sko som man gerne smider mange penge efter og det er Sikkerhedsudstyr....

Håber i finder en der passer rigtig godt

Anmeld

27. april 2013

Kay

Sara. skriver:

Man er vel ligeså udsat i en Christiania cykel som bagpå mors cykel.... Biler kan jo godt køre ind i en.... Jeg forstår ikke de forældre der kører med deres børn i disse cykler uden hjelm på.

Nå det var et sidespring

Vi har også cykelhjelme fra cykelbutikker. Vi har givet ca 300 for hver deres hjelm. Det synes jeg er godt givet ud. De kan bruges rimelig længe ift f.eks tøj og sko som man gerne smider mange penge efter og det er Sikkerhedsudstyr....

Håber i finder en der passer rigtig godt

ja selvfølgelig er de også udsat i vognen... og jo også derfor ejg skriver at hun skal havde hjelm på... 

men de er mere beskyttede i en træ kasse end de er bag på cyklen hvor der intet beskyttelse er... samtidig vælter christjania cyklen heller ikke lige så let som cyklen hvis mor eller far køre ned i et hul i vejen og kommer ud af ballance fx. 

men derfor syntes jeg stadig at de 500 kr. vores cykkelhandler vil ha for baby hjælme er en ALT for høj pris for sikkerheds udstyr man andre steder kan få billigere!

desuden er det jo om hvor godt den sidder på hendes hoved og om den er godkendt der tæller... så er det bedøvende ligegyldigt hvor den er købt! jeg spøeg bare fordi jeg syntes vores cykkelhandler prøver at spinde guld på ordet "baby" lige som mange andre der forhandler alt muligt gør... lige så snart noget er specialt beregnet til baby kan man tillade sig at tage en formue for det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.