cykkel hjelm :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
39 svar
10 synes godt om
24. april 2013

Kay

det er ved at være vejr til at lillepigen og mig kan cykle sammen og hun er også ved ar være stor nok til det  

men så skal hun jo ha en cykkel hjelm... men hvilken en? og hvor køber man dem? så de ik koster en formue?

hendes hoved omkreds er 44,2  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

bøllen

Kay skriver:

det er ved at være vejr til at lillepigen og mig kan cykle sammen og hun er også ved ar være stor nok til det  

men så skal hun jo ha en cykkel hjelm... men hvilken en? og hvor køber man dem? så de ik koster en formue?

Da vores prut var mindre havde han et lille hoved og jeg syntes hjelmene virkede meget tunge til ham.

jeg købte en i babysam, mener jeg gav omkring 100-150. 

Den passede hans bette hoved 

Anmeld

24. april 2013

Janni.

Vi købte den ved cykelhandleren. Kan helt ærligt ikke huske hvad mærke det er, eller prisen.
Men det var ikke frygtelig dyrt, og intet er jo for dyrt når det er de små hoveder, der skal passes på.
Vi valgte cykelhandleren, da vi havde mest tiltro til at han kunne guide os til den rigtig hjelm.

Anmeld

24. april 2013

Kay

bøllen skriver:

Da vores prut var mindre havde han et lille hoved og jeg syntes hjelmene virkede meget tunge til ham.

jeg købte en i babysam, mener jeg gav omkring 100-150. 

Den passede hans bette hoved 

har spurgt i babysam og det forhandler de ik 

Anmeld

24. april 2013

spj

Vi købte en i Bilka. Den var til små hoveder og kan skrues på, ikke så dyr og meget let. Vores datter er 3 og bruger den stadigvæk.

Anmeld

24. april 2013

bøllen

Kay skriver:

har spurgt i babysam og det forhandler de ik 

Ok ikke sikkert de forhandler dem mere så det er godt nok også 2,5 år siden.

den var bare så fik fordi den ikke var så stor og tung . Syntes mange hjelme fylder godt bagtil, hvilket gør det lille hoved får en forkert stilling i stolen

googlede lige fandt dette 

http://www.e-pages.dk/babysam/2/html5/170/

Anmeld

24. april 2013

morlinen

Jeg købte en i Kvickly og er faktisk enormt tilfreds. Den kan justeres på flere måder og passer min lille piges hoved perfekt De er heller ikke særlig dyre. 179 kr. mener jeg at kunne huske...

Anmeld

24. april 2013

K&S

Kay skriver:

Vi købte en fra Abus til Anton 

Anmeld

25. april 2013

Kløver

Skal også ud og have hjelme til ungerne nu her, og vi regner med at købe deres cykelhjelme ved cykelhandleren, synes ikke der er så stor i pris som der var engang og vil hellere vejledes til den rigtige str og model, så jeg er sikker på de er godt beskyttet

Anmeld

25. april 2013

katrine26

Vi har den fra abus som vi købte hos cykelhandleren den kostet 300 kr. Det er den som har vundet bedst i test. Katrine26. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.