utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

baby012

True  

har været sammen med et par stykker som var deres kæreste utro med mig, og de var alle sidenhen mig utro da vi kom sammen..

så det var rigtig vigtigt for mig at finde en som aldrig havde været utro Denne gang.. Og jeg fandt ham 

Så efter min erfarring, så passer det, før eller siden, falder man i igen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

modesty

Jeg var min eks utro helt i slutningen af parforholdet. Det havde været dødt i lang tid. Efter jeg havde været utro, gik der tre dage og så afsluttede jeg forholdet.

Det var et forhold med en restriktiv og jaloux kæreste, og jeg lærte at den slags forhold ville jeg ikke være i igen. Min nuværende mand og jeg har en aftale om at det er OK at træde ved siden af ind imellem - vi skal bare være ærlige overfor hinanden. 

Jeg ville ikke kunne leve resten af mit liv og kun have sex med én person.

Anmeld

25. april 2013

Lunae

Anonym skriver:

"en gang utro, altid utro" - true or false?

regner ikke med at der er nogen der skriver. Men man kan jo stemme.

Jeg ved ikke helt om jeg tror på det der! Nu blev jeg jo kærester med min nuværende kæreste som 17 årig. Jeg har én gang kysset en anden til en fest og så har jeg måske været lidt for tæt på et par fyre i tidens løb, men aldrig haft sex med andre end ham imens vi har været kærester!

Før ham havde jeg også kærester! Jeg skal være ærlig at sige at det sommetider er endt med at jeg har kysset med andre, men har aldrig været utro, hvor jeg har haft sex med en anden!

Anmeld

25. april 2013

aarhusmor

Jeg har været en tidligere ægtemand utro, men tror heller ikke han var tro overfor mig.

Nu elsker jeg min mand, men vores forhold er uden sex og jeg er desperat. Jeg gør alt for at få sex af ham, men han er altid træt osv.

Jeg drømmer lige nu om sex med en anden. Men gør ikke noget ved det, for jeg elsker min mand og det sidste jeg vil er at svigte ham.

Jeg tror ikke man altid er utro, bare fordi man har været det en gang.

Anmeld

25. april 2013

Tøs85

Anonym skriver:

Jeg tror ikke på den holder med alle.. Men nogle mennesker kan ikke lade være med at være utro.. Det ved jeg.. Men den holder slet ikke altid.. Jeg har været utro 2 gange mod tidligere kærester.. Brugte det som en måde at komme ud af forholdet på.. Ved jeg aldrig kunne finde på det mod min nuværende kæreste..

Anmeld

25. april 2013

Christina74

Utroskab er et tegn på at forholdet er usundt.

Jeg har stemt at jeg har været utro og ikke er sammen med min kæreste mere. 

Det var så er meget turbolent forhold hvor jeg ikke blev respekteret og det var dødt længe før vi gik fra hinanden.

Men da jeg er imod utroskab, var mit sidespring med til at få mig til at indse at der var noget riv ravendne galt. og at jeg måtte vidre ALENE.

Men jeg kunne aldrig drømme om at være min nuværendne mand utro, jeg har den dybeste respekt, for det ham og jeg har sammen  

Anmeld

25. april 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

Jeg skal ikke kunne sige om den holder stik, men jeg ville ikke vælge en potentiel kæreste fra, hvis han havde været utro i et tidligere forhold. Dog er der TOTAL NUL TOLLERANCE fra min side i forhold til utroskab. min man skal bare dumme sig EN eneste gang og så er det ud på røv og albuer ! og jeg ved han har det på samme måde med mig. Vi er enige om at, hvis vi på et tidspunkt finder en vi hellere vil være sammen med, så er aftalen at afslutte vores forhold inden man går videre med noget andet. Det er det mest respektfulde.

Jeg har aldrig været en kæreste utro, og jeg aner ikke om jeg har haft en kæreste der var mig utro, men det skulle ikke undre mig med de tosser jeg har været sammen med gennem tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.